Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Overigens las ik in het LL topic dat Bevrijdingsfestival Overijssel een joint show van Sticks en Typhoon heeft aangekondigd en dat ze die vaker zullen doen. Aangezien Sticks special guest is kunnen we dat wel opschrijven als een van de manieren waarop we hem gaan zien, denken jullie niet?
Ik begreep wel dat Sticks als special guest vooral kleinere, onbekende namen zou meenemen. Misschien Zwartewater of Nonchelange uit het Zwolse?

Ik begreep wel dat Sticks als special guest vooral kleinere, onbekende namen zou meenemen. Misschien Zwartewater of Nonchelange uit het Zwolse?
Oh echt? Dit heb ik niet meegekregen. Vet!

ZWARTEWATER zou top zijn, heb die jongens te gast gehad in m'n radioprogramma en mogen zien in Hedon. was echt mega! Show zat ook echt goed in elkaar. Ergens vrees ik dat ze te klein zijn voor DTRH maar ik gun het ze van harte, ze zouden murderen.
Nonchelange komt uit Utrecht en heeft echt 0 affiliatie met Sticks hahaha. Of bedoel je iets anders?

Oh echt? Dit heb ik niet meegekregen. Vet!

ZWARTEWATER zou top zijn, heb die jongens te gast gehad in m'n radioprogramma en mogen zien in Hedon. was echt mega! Show zat ook echt goed in elkaar. Ergens vrees ik dat ze te klein zijn voor DTRH maar ik gun het ze van harte, ze zouden murderen.
Nonchelange komt uit Utrecht en heeft echt 0 affiliatie met Sticks hahaha. Of bedoel je iets anders?
Nee hoor, Nonchelange komt uit de Zwolse scene (Ommen). Ik denk dat hij en Sticks elkaar wel kennen ;-)

Zwartewater kan wel denk ik. Zijn genoeg kleine podia op DTRH. Laatst gezien in uitverkocht Merleyn. Die gasten gaan er hard op. Speelden ook echt lang, kleine twee uur dikke energie. Nochelange was vorig jaar ook in Merleyn, heel leuk. Deze maand weer overigens.

Nee hoor, Nonchelange komt uit de Zwolse scene (Ommen). Ik denk dat hij en Sticks elkaar wel kennen ;-)

Zwartewater kan wel denk ik. Zijn genoeg kleine podia op DTRH. Laatst gezien in uitverkocht Merleyn. Die gasten gaan er hard op. Speelden ook echt lang, kleine twee uur dikke energie. Nochelange was vorig jaar ook in Merleyn, heel leuk. Deze maand weer overigens.
Grappig, je hebt gelijk!

Bij 't TopNotch anniversary feestje laatst kwam trouwens een one-song Great Minds reunie. Het zal wel niet, maar als ik mag dromen....

• Leuk
Waarderingen: Novis95 en Raskolnikov
Gisteren door mijn algoritme opeens op OKLOU gezet. Ben er vast heel laat mee, maar toch super blij dat zij op DTRH staat dit jaar. Wát een album. Hebben mensen een idee hoe zij live is?
Album is grandioos ja. Geen idee van haar live reputatie, maar ik verwacht haar in de avond in de teddy. Beetje de Zaho of FKA spot.

Er zijn zoveel opties, wat mij betreft:
- Sticks met nieuw Zwols talent op de camping
- Sticks & Typhoon openingsshow
- Opgezwolle reunie met Delic als sub voor Little Simz
- Great Minds one song reunie
- Intiem concert Sticks op de Bossa Nova van niet eerder uitgebrachte rhymes
- Ontsteken van een grote fakkel (naar analogie van wapperman) op de laatste avond door de Fakkelbrigade

Weet je, laat de rest van die namen maar zitten. Prima invulling zo.

Er zijn zoveel opties, wat mij betreft:
- Sticks met nieuw Zwols talent op de camping
- Sticks & Typhoon openingsshow
- Opgezwolle reunie met Delic als sub voor Little Simz
- Great Minds one song reunie
- Intiem concert Sticks op de Bossa Nova van niet eerder uitgebrachte rhymes
- Ontsteken van een grote fakkel (naar analogie van wapperman) op de laatste avond door de Fakkelbrigade

Weet je, laat de rest van die namen maar zitten. Prima invulling zo.
Down The Sticks Hole

Duurt nu wel echt lang... Verwachtte eigenlijk ook nog eerst Pinkpop namen, maar zelfs die kwamen vandaag niet.

Zouden ze dan toch wel tevreden zijn over de voorverkoop? Vorig jaar kwamen ze nog voor de lowlandsdrop met hun tweede. Nu duurt het erg lang allemaal.... De komende twee weken zijn vakantieperiodes in NL, geen idee of ze daar rekening mee houden?

Zouden ze dan toch wel tevreden zijn over de voorverkoop? Vorig jaar kwamen ze nog voor de lowlandsdrop met hun tweede. Nu duurt het erg lang allemaal.... De komende twee weken zijn vakantieperiodes in NL, geen idee of ze daar rekening mee houden?
Vorig jaar was ook wel uniek, toen miste er nog een headliner.

Wellicht dat de verkoop van Lowlands een stuk slechter gaat dan verwacht en ze liever niet in dat vaarwater willen zitten?

Gisteren door mijn algoritme opeens op OKLOU gezet. Ben er vast heel laat mee, maar toch super blij dat zij op DTRH staat dit jaar. Wát een album. Hebben mensen een idee hoe zij live is?
Ik heb haar hoogzwanger (zij, niet ik haha) live gezien op Rewire, vond het echt heel erg goed! Haar album is ook één van mijn albums van het jaar.

Deze ook leuk om te checken, zo met de winterspelen:

Heb op Instagram nog even teruggekeken wanneer de tweede drop op de vorige jaren kwam. Daarin is vorig jaar inderdaad een geval apart omdat de laatste headliner nog moest komen.

2025 > 29 januari
2024 > 28 februari
2023 > 1 maart
2022 > 24 februari

Ik hoop dat we niet nog tot eind deze maand hoeven te wachten :cry:

Heb op Instagram nog even teruggekeken wanneer de tweede drop op de vorige jaren kwam. Daarin is vorig jaar inderdaad een geval apart omdat de laatste headliner nog moest komen.

2025 > 29 januari
2024 > 28 februari
2023 > 1 maart
2022 > 24 februari

Ik hoop dat we niet nog tot eind deze maand hoeven te wachten :cry:
Als ik het goed zeg (zal wel niet) waren dat wel jaren dat het nu al was uitverkocht. Wellicht dat dat meetelt om namen eerder te delen? Fingers crossed, haha.

Uiteindelijk zullen ze ook wel gewoon een mooi pakketje willen droppen, dus als je daar een paar extra weken voor heb om extra namen er bij te mogen zetten kan dat wel helpen voor je pakketje. Nu een mediocre pakketje droppen gaat je kaartverkoop helemaal niet helpen natuurlijk.

Uiteindelijk zullen ze ook wel gewoon een mooi pakketje willen droppen, dus als je daar een paar extra weken voor heb om extra namen er bij te mogen zetten kan dat wel helpen voor je pakketje. Nu een mediocre pakketje droppen gaat je kaartverkoop helemaal niet helpen natuurlijk.
Ik vraag me altijd af wanneer zo’n festival de programmering daadwerkelijk “af” heeft. Als in: zouden er nu nog heel veel acts geboekt moeten worden? Zijn ze nu nog koortsachtig hands aan het benaderen om een mooi pakketje samen te stellen voor hun volgende drop? Geen idee hoe dat precies werkt.

Users who are viewing this thread