Lowlands 2026

Doe dan maar K3.

Hoewel ik me meen te herinneren dat Gladde Paling deze zomer ergens een show samen met Ernst, Bobbie en volgens mij ook de rest doet ergens. Dat lijkt me wel echt lachen hahaha.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Je mag prima je mening geven. Het is alleen een domme mening om te zeggen dat New Wave geen artiesten zijn, ongeacht je smaak.
Ik wilde niemand beledigen. Mijn welgemeende excuses.
Overigens zei ik dat ze geen muzikanten waren, dat is iets anders dan artiesten. Artiesten zijn ze zeker!

Leuk voor in de nacht, maar ik denk niet dat het mogelijk is omdat Bobby zelf in de Bravo te vinden is.

man-dance.gif

Maar goed, er had wel iets anders ludieks mogen komen ipv weer het Noord Nederlands Orkest.

• Haha
Waarderingen: Armadildo
Dat voegt in mijn ogen echt geen reet toe dat Noord Nederlands Orkest.

Volgens mij toch ook best vroeg op de zondag?

Dat voegt in mijn ogen echt geen reet toe dat Noord Nederlands Orkest.

Volgens mij toch ook best vroeg op de zondag?
Opener van de Alpha. Was leuk en ludiek de eerste jaren, maar charme is er wmb wel af inmiddels

Opener van de Alpha. Was leuk en ludiek de eerste jaren, maar charme is er wmb wel af inmiddels
Mijn eerste jaar (2016) was er op zondag een ode aan dat jaar overleden artiesten door de 3 baritons. Was mega goed en toch leuk om de nummers van Prince en Bowie te horen die 3 kerels.

Heb het volgens mij in al die jaren één keer mogen aanschouwen. Keertje leuk en ludiek nu geen reet aan.

Maar goed ene keer is nog steeds nog altijd meer dan dat ik yoga heb gedaan of bij de knutselclub ben geweest :ROFLMAO:

Haha dat was nog zo'n hele rel dat NNO niet mocht optreden omdat de Stromae-crew die tijd nodig hadden om alles op te bouwen. Daar werd echt schande over gesproken destijds... nu staan ze er letterlijk ieder jaar.

• Leuk
Waarderingen: CVS
Haha dat was nog zo'n hele rel dat NNO niet mocht optreden omdat de Stromae-crew die tijd nodig hadden om alles op te bouwen. Daar werd echt schande over gesproken destijds... nu staan ze er letterlijk ieder jaar.
Was natuurlijk ook wel een lullige actie destijds.

Ik hoor nog steeds wel mensen die er enthousiast van worden, maar naar mijn mening zijn we inderdaad ook wel aan vernieuwing toe.

De eerste keer vond ik persoonlijk wel heel bijzonder. Een groot orkest wat een uur klassieke muziek speelt op een festival. Vond ik één van de leukste festival momenten dat jaar. Juist het ruimte bieden aan dit genre op een festival is iets moois. Had alleen wel liever gehad dat ze nu niet weer het NNO hadden uitgenodigd, omdat daar de spontaniteit wel van af is, maar iets intiemere klassieke muziek is altijd meer dan welkom.

Haha touche, heb al wel de toegang tot vluchtelingenwerk badkamer;). Maar het kaartje gaat 100% komen hoor. We hopen eindelijk een keer te kunnen meeliften op de goedkopere kaarten via de resale. Scheelde vorig jaar voor velen toch 100 euro. Maar verwacht dat die resale dit jaar een stuk minder gaat zijn.
Verwacht niet dat het heel snel gaat gebeuren dit jaar.

De eerste keer vond ik persoonlijk wel heel bijzonder. Een groot orkest wat een uur klassieke muziek speelt op een festival. Vond ik één van de leukste festival momenten dat jaar. Juist het ruimte bieden aan dit genre op een festival is iets moois. Had alleen wel liever gehad dat ze nu niet weer het NNO hadden uitgenodigd, omdat daar de spontaniteit wel van af is, maar iets intiemere klassieke muziek is altijd meer dan welkom.
Bands ondersteunt door orkesten e.d. is prima. Klassiek hoeft van mij dan weet niet.

Kyteman met live band was ook altijd top.

Verwacht niet dat het heel snel gaat gebeuren dit jaar.
Denk ook dat het dit jaar niet zo snel zal gebeuren.
Bands ondersteunt door orkesten e.d. is prima. Klassiek hoeft van mij dan weet niet.

Kyteman met live band was ook altijd top.
Misschien niet helemaal klassiek, maar artiesten als Joep Beving, Nils Frahm, Einaudi, mogen van mij altijd een vroege spot invullen in de Bravo.

Joep Beving zegt mij niks en de vroege spot red ik zelden. Dan zit ik nog lekker uit te brakken op de camping :)

Denk ook dat het dit jaar niet zo snel zal gebeuren.

Misschien niet helemaal klassiek, maar artiesten als Joep Beving, Nils Frahm, Einaudi, mogen van mij altijd een vroege spot invullen in de Bravo.
Los van dat ik dit persoonlijk erg tof vind vind ik het ook echt veel toevoegen aan de breedte van de line-up en kan ik me ook voorstellen dat veel bezoekers voor het eerst echt goed in contact komen met dit soort muziek. Dus alleen al daarmee erg waardevol.

Users who are viewing this thread