Pukkelpop 2026

Daarover heb ik een vraag: mijn eerste poging met qr-code staat hier nog steeds te draaien, daarna geprobeerd met bakje van de bank en toen 'piece of cake'. Wat nu als ik dubbele combi op mijn naam heb? Gooien ze die terug in de verkoop? Melden bij de servicedesk? Roept u maar! 🤪
De referentie van de bestelling zal identiek zijn, dus waarschijnlijk gaat een 2e poging niet door wegens 'reeds betaald'.

Is er geweten hoeveel combi tickets er alle jaren voorzien worden?

10k minder combi in verkoop zetten, daarmee kan je sneller het bordje sold out zetten natuurlijk.
Dat zal echt wel elk jaar praktisch hetzelfde zijn. Ze hebben dat echt niet nodig hoor.

Soit, bijna iedereen die ik ken die absoluut wilde gaan heeft uiteindelijk tickets, dus 'mission accomplished'.

Same. Ik heb ook een combi (wel nog geen mail gehad, maar heb wel het support-id) maar ik heb een half uur van mijn leven kwijt inclusief grijze haren of geen haren meer. Jeezis.

7x al mn gegevens moeten invullen,
iedere keer "bad gateway"

maar uiteindelijk gelukt
2 combi tickets in the pocket

vraag me wel af waarom PuP wel uitverkoopt en LL niet
denk toch omdat t festival relaxter is, betere line up, minder influencende hollanders

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie en Joslittel
7x al mn gegevens moeten invullen,
iedere keer "bad gateway"

maar uiteindelijk gelukt
2 combi tickets in the pocket

vraag me wel af waarom PuP wel uitverkoopt en LL niet
denk toch omdat t festival relaxter is, betere line up, minder influencende hollanders
Lowlands heeft die fase ook gehad… nu eens een keertje niet

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread