Graspop Metal Meeting 2026

Ik denk ook dat je vrijdag vooral teert op de combo vb ,bb en ab (šŸ™ƒ) en dat knocked loose leuk is voor de fans maar een grote kans dat het b-trio voor de kaartverkoop zorgt. Ts of kl hun impact gaat toch minder zijn denkik.

Al is het wel zonde dat dit nu zorgt voor een avond die ik niet kan afsluiten aan de main, wat met ts wel had geweest.

Als zal ik mss blij zijn datk vrijdag wat vroeger naar huis kan met nog 2 dagen op het programma.
afhankelijk van de tijden zal ik denk ik dan lekker bij Lionheart staan

Ik kan ze ook wel pruimen. Waar zou het nepotisme vandaan komen (vraag ik als onwetende nieuwe luisteraar)?
Ik weet het fijne er ook niet van, het is gewoon vreemd dat een relatief kleine band collabs heeft met oa. Corey Taylor, Pendulum enz…

TERING !!!!

sorry dat ik nu pissig word door je eigen lompe vergelijking moet je niet mijn woorden gaan verdraaien

ik zei

Ik zeg niet dat dat aangeeft dat ze een headliner moeten zijn maar het geeft wel aan dat heel veel mensen het optreden vorig jaar best goed vonden

pffff damnnnn
Let even op je woorden. Wat een taal.

• Haha
Waarderingen: Piebe71
I very much like MĆøl too! Very good band and I feel they are really establishing their personal sound with their new album. I suppose though that by "similar to Dayseeker" you mean similar to Deafheaven, but yeah I agree they would fit the Dome very well!
Je hebt helemaal gelijk! Snap zelf niet hoe ik die twee door elkaar heb gegooid.

• Leuk
Waarderingen: Jamel en Elmoneth
Net naar avatar in de ab geweest, die band verdient het toch ook om wat meer door te breken.
Ondanks dat het niet helemaal mijn ding is. Dan hadden die toch veel meer de plek van Knocked Loose verdiend. Zelfs ik als niet liefhebber kan toch zien dat Avatar meer volk gaat trekken als KL. En dan blijf ik bij beide weg🤣

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en Projunk
Ondanks dat het niet helemaal mijn ding is. Dan hadden die toch veel meer de plek van Knocked Loose verdiend. Zelfs ik als niet liefhebber kan toch zien dat Avatar meer volk gaat trekken als KL. En dan blijf ik bij beide weg🤣
Of een exclusieve combishow. Boze Mickey Mouse & horror clowntje.

• Haha
Waarderingen: Piebe71
Ok, I made a list of what I believe I will see this year. My only real complaint is I would like a better start to the festival, but it's ok.

Bands I still secretly hope will be added: The Callous Daoboys, Vianova.

Undercard bands I really hoped for but oh well, next year: Converge, Igorrr, Zeal And Ardor.

Headliners I wanted very badly: Sleep Token, A Perfect Circle

My list (timetable permitted)

Thursday:

Distant
Blackgold
Dying Wish
Slay Squad
Snot
Thrown
Sleep Theory
Grade 2
A Day To Remember
Megadeth
Cult Of Luna
Limp Bizkit
The Offspring

Would love to see but clashes won't allow: Pennywise, The Dillinger Escape Plan, Danko Jones

Friday

Thornhill
Oranssi Pazuzu
Bush
Drowning Pool
Cavalera
Mammoth
Sex Pistols
Trivium
Alter Bridge
Breaking Benjamin
Volbeat
Knocked Loose

Would love to see but clashes won't allow: Death To All, Harakiri For The Sky

Saturday

Faetooth
Malevolence
Sepultura
Loathe
Three Days Grace
Ice Nine Kills
Architects
Bad Omens
Bring Me The Horizon

Would love to see but clashes won't allow: Tesseract, Moonspell, Rivers Of Nihil

Sunday

Return To Dust
Scowl
Gaerea
Decapitated
Wargasm
Future Palace
Foreigner
Periphery
The Gathering
Electric Callboy
Carpenter Brut
The Plot In You

Would love to see but clashes won't allow: Mastodon, Bury Tomorrow, Solstafir

100% gelijk in!!!

Het was echt een fantastische avond. Ze zaten er ook hƩƩl goed in. Ik meen dat dit de vierde avond op rij was dat ze speelden en om dan zo'n performance neer te zetten ... Respect!
Goed om te horen! Ga ze zelf vrijdag in de Afas zien.
Maar ben het er zeker mee eens dat Avatar zeker die stap naar boven verdient. Denk dat ze er best kunnen komen als ze wat meer show elementen toevoegen (Scherm aan de achterkant voor visuals en wat pyro).
Denk dat je dan een hele toffe HL voor je festival hebt!

• Leuk
Waarderingen: jvandeweyer
Goed om te horen! Ga ze zelf vrijdag in de Afas zien.
Maar ben het er zeker mee eens dat Avatar zeker die stap naar boven verdient. Denk dat ze er best kunnen komen als ze wat meer show elementen toevoegen (Scherm aan de achterkant voor visuals en wat pyro).
Denk dat je dan een hele toffe HL voor je festival hebt!
Ze hebben enkele jaren geleden wel Alcatraz geheadlined, was er zelf helaas niet bij. Geen idee of ze toen wat meer productie mee hadden.

Ze hebben enkele jaren geleden wel Alcatraz geheadlined, was er zelf helaas niet bij. Geen idee of ze toen wat meer productie mee hadden.
Afgelopen editie hadden ze niet echt show elementen mee. Behalve dan wat lichten. Maar toen waren ze ook voorprogramma voor Maiden en was dat hun enige festival show, dus opzich ook niet heel gek.

Afgelopen editie hadden ze niet echt show elementen mee. Behalve dan wat lichten. Maar toen waren ze ook voorprogramma voor Maiden en was dat hun enige festival show, dus opzich ook niet heel gek.
Idd als je voor de stadium bands in het voorprogramma staat,
ben je geen snotaap meer. Dan kan kun je vaak al sub headliner zijn of beter

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Metalhead Liam
Jah. Maar zeg dan ook niet dat ze per se headliner hoeven te zijn.
Hadden dan ook sub of jupiler kunnen afsluiten.
Idem voor Avatar maar daar hebben we meer sympathie voor omdat ze langer meedraaien en de muziek beter te behappen is.

• Leuk
Waarderingen: Metalhead Liam

Users who are viewing this thread