Pinkpop 2026

Als Prodigy fan denk ik niet dat dit de ontbrekende naam is...zie geen reden om deze nog niet aan te kondigen...zekers niet als ze dan al aangekondigd zijn op werchter...

Als ze wachten op nog een (of meerdere) andere definitieve bevestigingen (misschien vanwege afzeggingen oid), kan het zijn dat The Prodigy al vast stond, maar deze als "klapper" van de 2e drop klaar zou staan.

A man can hope..

• Leuk
Waarderingen: Maria en jeff250381
Oh, ik dacht dat Halsey al op DTRH of BKS staat?

Halsey kan dan alleen op de zaterdag btw. Vrijdag Southside, zondag Hurricane
Gaf de chatbot destijds niet aan dat Halsey er op de zaterdag zou staan? Nu weet ik dat de chatbot ook veel onzin naar buiten gooide, maar lijkt me toch dat er ook vast iets tussen zat wat correct was.
Hoop zelf nog hard op Halsey, genoeg leuke songs☺️

Pinkpop maakt doorgaans geen losse namen bekend, daarom zou The Prodigy mogelijk nog niet gevallen zijn, mocht deze überhaupt geboekt zijn. (Wat ik wel mag hopen)

Het net rond het festival seizoen is zich langzamerhand aan het sluiten en de dikke vissen zijn her en der al binnen gehengeld. Ik verwacht dan ook geen dikke internationale namen meer in Landgraaf.
Deze hebben grotendeels allemaal al plek op Europese podia en hun speeldata gedeeld.

De pareltjes en de bijvangst, daar verwacht ik nog wel het één en ander.
Kan me herinneren dat Ide in dat interview wel aangaf dat er nog knallers zouden zitten bij de volgende drop(s) dus ben zeer benieuwd welke dat zullen zijn

• Leuk
Waarderingen: jeff250381
Kan me herinneren dat Ide in dat interview wel aangaf dat er nog knallers zouden zitten bij de volgende drop(s) dus ben zeer benieuwd welke dat zullen zijn
Als je kijkt naar een woordspeling dan is Sex Pistols een optie, staan op dezelfde dag als Teddy Swims op Isle of Wight festival.
In theorie zouden ze kunnen carpoolen.

Laatst bewerkt:
Gaf de chatbot destijds niet aan dat Halsey er op de zaterdag zou staan? Nu weet ik dat de chatbot ook veel onzin naar buiten gooide, maar lijkt me toch dat er ook vast iets tussen zat wat correct was.
Hoop zelf nog hard op Halsey, genoeg leuke songs☺️
Ik ga er wel vanuit dat Electic Callboy en Halsey iig klopten.

• Leuk
Waarderingen: Madigan en jeff250381
Ik ga er wel vanuit dat Electic Callboy en Halsey iig klopten.
Is dat een gevoel en op basis van tourschema/RW? Of ook op basis van inside informatie? Tenminste ik had het gevoel dat je over het algemeen meer weet dan de meesten hier, beetje zoals Bassie? :)

Is dat een gevoel en op basis van tourschema/RW? Of ook op basis van inside informatie? Tenminste ik had het gevoel dat je over het algemeen meer weet dan de meesten hier, beetje zoals Bassie? :)
Ietsje meer, maar mijn Pinkpop-bron laat eigenlijk nooit namen los haha. Dus dit is niet meer dan een gokje :)

• Leuk
Waarderingen: Madigan
als Nothing But Thieves deze editie niet overkomen van Hurricane en Southside, dan staan ze volgend jaar headliner op Pinkpop 2027
De voorbije edities stonden die rond 17u (?) op Noord en de laatste keer waren er voor die dag toch niet zoveel tickets verkocht om ze dan volgend jaar headliner te maken? Ik vind ze wel goed maar ze zouden me niet kunnen overtuigen om een ticket te kopen als ik zou twijfelen tussen 2 festivals. Daar zijn ze toch niet 'groot' genoeg voor. Daar moet nog een grote headliner achter komen want anders is dat een dag van 40.000 man qua ticketverkoop.

Met de aankondiging van Hurricane / Southside wijst alles erop dat die ontbrekende sub op de zaterdag Halsey gaat zijn.

De voorbije edities stonden die rond 17u (?) op Noord en de laatste keer waren er voor die dag toch niet zoveel tickets verkocht om ze dan volgend jaar headliner te maken? Ik vind ze wel goed maar ze zouden me niet kunnen overtuigen om een ticket te kopen als ik zou twijfelen tussen 2 festivals. Daar zijn ze toch niet 'groot' genoeg voor. Daar moet nog een grote headliner achter komen want anders is dat een dag van 40.000 man qua ticketverkoop.
Laatste 2x keer stonden ze toch echt op noord als afsluiter. Was 2x een van de beste show van het weekend

• Leuk
Waarderingen: Maria en Bassie78
Met de aankondiging van Hurricane / Southside wijst alles erop dat die ontbrekende sub op de zaterdag Halsey gaat zijn.
Niet per se toch, met een gepland optreden op Werchter in hetzelfde weekend als DTRH kan ze nog in Beuningen op de line-up terecht komen.

als Nothing But Thieves deze editie niet overkomen van Hurricane en Southside, dan staan ze volgend jaar headliner op Pinkpop 2027

Ik zou het zeker toejuichen, maar op welke dag zouden ze die dit jaar nog passen dan? De zaterdag ofzo?

Denk je dat? Ik vind het juist wel onrealistisch dat ze 3 dagen achter elkaar gaat optreden, heeft natuurlijk hoe klote ook voor haar de nodige gezondheidsproblemen. Verder gaat ze als ze komt ook niet veel ophef veroorzaken op het forum. Is een grote naam die daar prima zou passen.

Ik zou het zeker toejuichen, maar op welke dag zouden ze die dit jaar nog passen dan? De zaterdag ofzo?
Staan op Hurricane en Southside op zaterdag en zondag, enkel de vrijdag zou dus nog kunnen maar ik verwacht het niet.

Users who are viewing this thread