Graspop Metal Meeting 2026

Natuurlijk wel, de kaartverkoop van die show raakt toch in de problemen als ze een paar maanden ervoor al een volledige show hebben gespeeld op Graspop. Voor de Graspop verkoop doet het misschien niet zo veel, maar voor de show in oktober wel

Bovendien hebben we tours in oktober/november al eerder gebruikt als reden om een band af te strepen, bijvoorbeeld Disturbed vorig jaar.

• Leuk
Waarderingen: DaanV
Ja, je hebt wel een punt. Als Graspop zo veel moeite en geld steekt in een speciale show van Amon Amarth willen ze wel dat dat wat oplevert in de ticketverkoop. Als iedereen al een ticket heeft voor die show in de Lotto Arena kan dat nog wel eens tegen vallen.

• Leuk
Waarderingen: El_Leipo
Ik denk dat ze makkelijk een regionale band erbij kunnen zetten en een andere naam doorschuiven.
Sex Pistols, Cavalera, Alter Bridge kunnen ook prima voor Volbeat spelen.
Een sub van een andere dag is wellicht bereid om een dag er aan te plakken.
Within Temptation, Alice Cooper of Architects?
Of misschien dan toch een Helloween op GMM?

Ik denk dat ze makkelijk een regionale band erbij kunnen zetten en een andere naam doorschuiven.
Bedoel je dat die dan 2x spelen? Lijkt me wat veel van het goede.

Helloween speelt die vrijdag al op Hellfest.

• Leuk
Waarderingen: won666 en DaanV
als je een sub van een andere dag gaat verplaatsen krijg je volgens mij heel andere problemen, hoe ga je dat uitleggen aan de mensen wat speciaal daarvoor een dagkaartje hebben gekocht?

Alter bridge boosten zou extreem zwak zijn, zeker omdat het nog 4? maanden zijn en ze hun al van logo band naar sub hebben verplaatst.

• Leuk
Waarderingen: DaanV en Loek123
Als het last minute was zou ik Channel Zero hun afscheid laten vieren. Nu is er nog tijd zat om een alternatief te vinden natuurlijk.

als je ziet dat ze op veel kleinere festivals nog geen sub positie krijgen zou het wel een vreemde move zijn van graspop!
Daarom ook 'als het last minute zou zijn'. Dan zou ik er zelfs mee nog kunnen leven.
Maar nu, hun best doen om een mooie vervanger te regelen.

Ik weet niet met wat ze gaan afkomen maar ik weet dat ik nog nooit niet teleurgesteld was na een headliner vervanging.

• Leuk
Waarderingen: napril69
Ik weet niet met wat ze gaan afkomen maar ik weet dat ik nog nooit niet teleurgesteld was na een headliner vervanging.
De eerste keer dat je niet teleurgesteld bent na een headliner vervanging komt elke dag dichterbij!

Users who are viewing this thread