Pukkelpop 2026

Marlon Hoffstadt naar Paradise City trouwens. Is zo'n naam die ik eigenlijk al lang eens op Pukkelpop had verwacht.

• Leuk
Waarderingen: Salival
Ik zie hem wel ergens rond de Netsky-spot van vorig jaar. Of gaan ze die als danceafsluiter op de Main durven programmeren?

Ik bedoel natuurlijk: geweldige rockster. Weinig aan die jongen komt authentiek over bij mij. Laat het ons daar ook gewoon bij laten.
Vond hem in zijn docu juist wel overkomen als een goede gast, vind zijn muziek ook goed dus misschien een beetje bias. Nu snap ik ook dat een docu soms bedoeld is om iemand beter over te laten komen dan hij daadwerkelijk is zonder camera

Voor mij straalt hij juist totaal authenticiteit af. Heb weinig met zijn muziek maar vind hem een tof persoon.
Komt bij mij juist heel fake over, wil zo hard laten zien dat hij 'rock n roll' is. Maar ik ga terwijl wel iets anders zien natuurlijk
Ik zie hem wel ergens rond de Netsky-spot van vorig jaar. Of gaan ze die als danceafsluiter op de Main durven programmeren?
Lijkt me toch gewoon boiler naam?

Awel ja. Na 8 jaar misschien toch nog eens een dagje Pukkelpop. Dat weekend moet ik toch op zaterdag al in de buurt van Brugge zijn voor het Park Pop festival (Oostkamp). En dan kan ik mijn guilty pleasure YB eens zien.

Turnstile pak ik net Werchter 22 er wel bij toen ik dat voor Metallica ook moest. Maar ik hoop echt wel nog op wat punk band die ik wel tof vind. Destijds was ik daar voor Prophets Of Rage, Bullet For My Valentine, ... . Punk was toen al uitgestorven op Pukkelpop. Skate stage heb ik nooit echt meegemaakt aangezien in maar sinds 2016 werk.

Ik ben hier te Vlaams voor, denk ik. Wat is New Wave?
Project uit 2015 van een aantal (toen) onbekende rappers. Hebben samen een iconisch album gemaakt, die de Nederlands popindustrie onomkeerbaar heeft veranderd. Veel van de artiesten(Lil Kleine, Ronnie Flex, Frenna, Bokoesam, Idaly, Lijpe, Jonna Fraser, Jack $hirak), zijn nog steeds de grootste popartiesten van dit moment

• Leuk
Waarderingen: Yannick

Users who are viewing this thread