Pukkelpop 2026

Zou de gemiddelde Pukkelpopganger niet blij zijn met Yungblud? Staat daar wel op zijn plek lijkt me, veel meer dan op Rock Werchter.

Combi- en zondagtickets zullen toch in een mum van tijd de deur uitvliegen. Ik vind het best een old school goeie Pukkelpopaffiche, met een mooie mix aan nieuwe headliners en gevestigde waarden. Naar mijn mening is het lang geleden dat we 3 terechte headliners hadden (dan kijk ik naar Florence, Yungblud en Tyler) én dat de rij er meteen onder geen 4 klassen lager speelt. Was de afgelopen jaren wat te veel het geval, naar mijn mening.

Ik zie inderdaad veel enthousiaste reacties voor Yungblud op Instagram.

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07 en Mr. Y
Tuurlijk, maar touren zo'n namen?
Nee, dat was m'n punt, dat mis ik nog.

Is maar een gedachte, maar als Little Simz geen RW doet, misschien dan wel een Pukkelpop? Dat zou voor mij wel zo'n naam zijn.

Ik heb al slechtere PKP line-ups meegemaakt, maar mij overtuigen om Rock En Seine te laten liggen, doet het me toch niet meer.

Tja, wat wil je zeggen? Verkopen beide een AFAS'je (de Nederlandse) uit denk ik?
Ik denk niet dat die in België Vorst of de Lotto Arena uitverkopen.
Staan op Lowlands ook maar in de derde categorie. Geese speelt Marquee rond 18 uur, gok ik.

• Leuk
Waarderingen: elo
De echte hamvraag is: hadden we Yungblud willen ruilen voor New Wave?

• Haha
Waarderingen: Mjz
De echte hamvraag is: hadden we Yungblud willen ruilen voor New Wave?
Niet echt relevant want in België is New Wave geen ding. Is een beetje de Odd Future van Nederland niet? Maar dan schraler.

• Leuk
Waarderingen: Mink
Vorig jaar heeft Yungblud mij blij verrast op Rock Werchter. Ik denk dat dit heel goed past bij Pukkelpop.
En New Wave als headliner is in mijn ogen vergelijkbaar met Joost. De hype was even leuk, maar ga nu maar weg.

Ik zie o.a. Parcels, Dijon, Amyl, Dove Ellis, Tyler Ballgame en Richie Hawtin graag overkomen vanuit Lowlands.

• Leuk
Waarderingen: Mjz

Users who are viewing this thread