Pukkelpop 2026

Turnstile gaan ze nooit in een pakketje stoppen, veel te hot. Lilly Allen wellicht wel?

Morgen allicht pakketje met wat hype-namen en één of twee grote Wave- en Boiler-namen?
DJO, Lily Allen, Peggy Gou, Loyle Carner, Underworld of zo.

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y en elo
Turnstile - Yungblud dan maar!
Yungblud (11 miljoen luisteraars op Spotify) met Turnstile (2,5 miljoen). Wat een pover dagje zou dat zijn zeg.

Serieus contrast toch met Florence (27 miljoen) en Deftones (17 miljoen).

En nog een groter contrast met Tyler (40 miljoen), Sombr (56 miljoen) en Zara (59 miljoen).

• Leuk
Waarderingen: mattman
Yungblud (11 miljoen luisteraars op Spotify) met Turnstile (2,5 miljoen). Wat een pover dagje zou dat zijn zeg.

Serieus contrast toch met Florence (27 miljoen) en Deftones (17 miljoen)

En nog een groter contrast met Tyler (40 miljoen), Sombr (56 miljoen) en Zara (59 miljoen)
Djo - 64.5 miljoen 😬

Serieus contrast toch met Florence (27 miljoen) en Deftones (17 miljoen).

En nog een groter contrast met Tyler (40 miljoen), Sombr (56 miljoen) en Zara (59 miljoen).
Alles koppelen aan maandelijkse luisteraars blijft een matige manier en die streamingcijfers van Sombr zijn daar het schoolvoorbeeld van.

Daft punk is 20 jaar geleden, zou toch slim zijn om ze nu terug opnieuw te zetten. En de Soulwax ervoor. Dewaele broers kunnen dat wel fixen.

• Geweldig
Waarderingen: Kachelle
Alles koppelen aan maandelijkse luisteraars blijft een matige manier en die streamingcijfers van Sombr zijn daar het schoolvoorbeeld van.
Ik koppel er toch niet persé alles aan? Weerspiegelt voor een groot stuk gewoon de (actuele) populariteit en hype die rond bepaalde artiesten leeft.

• Leuk
Waarderingen: mattman en acharlotte
Die zijn overleden spijtig genoeg - ik weet niet of je dat nieuws al gehoord hebt. De kerels van Daft Punk zijn alive en kicking
Ik denk dat de kans groter is dat er overleden artiesten gaan optreden dan dat Daft Punk er zal staan. 😉

Users who are viewing this thread