Roadburn 2026

Pff, was deze eigenlijk alweer vergeten. De hoofdprijs betalen om Nails waarschijnlijk max 30 minuten te zien of FoH + The Body. Neig dan toch naar het laatste, maar misschien is de Kreator tegen die tijd nog goedkoop te snipen op de swap. Andere namen zullen ook wel de moeite zijn maar nooit echt geluisterd.
Gewoon gezellig naar Eindhoven komen, ik ben er ook en dan doen we een biertje 👍

• Leuk
Waarderingen: Fluxion
We’ve hosted Wiegedood in many iterations already; we’re proud to have given them space to explore the outer reaches of their creativity over the years. And now, for 2026 we’re absolutely thrilled to welcome them back to Roadburn to do even more of this exploratory, creative work at the Roadburn main stage.

Wiegedood & Bl!ndman sees our familiar Belgian friends team up with a section of the expansive Bl!ndman collective - in this incarnation comprising four world-class saxophonists - to explore the world of drone. Inspired by the works of other pioneering artists in the field, this collaboration ventures into the unknown to present both new original work and reinterpretations of existing Wiegedood material. more announcements coming your way this month… keep your eyes peeled!

Ik ben wel echt extreem onder de indruk van de line-up op vrijdag. De andere dagen zijn ook best goed, maar die vrijdag is echt ongelooflijk. Ga echt kwaad zijn als ik die zou missen. Tijd om dat zo vlug mogelijk in orde te brengen.

Ik ben wel echt extreem onder de indruk van de line-up op vrijdag. De andere dagen zijn ook best goed, maar die vrijdag is echt ongelooflijk. Ga echt kwaad zijn als ik die zou missen. Tijd om dat zo vlug mogelijk in orde te brengen.
Ik kan bijna niet kiezen wat mijn favoriete dag is. Wat is jullie Top 4? Ik denk:
1. Zaterdag
2. Donderdag
3. Vrijdag
4. Zondag

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Ik kan bijna niet kiezen wat mijn favoriete dag is. Wat is jullie Top 4? Ik denk:
1. Zaterdag
2. Donderdag
3. Vrijdag
4. Zondag
Denk dat het van mij zou zijn:
1. Vrijdag
2. Zaterdag
3. Donderdag
4. Zondag

Maar zou nog kunnen veranderen aangezien ik nog niet alles heb in geluisterd. Maar de vrijdag zal wel op 1 blijven staan, want die dag bevat 4 bands die ik nog nooit heb gezien, maar al lang op mijn verlanglijstje staan met Planning for burial, Agriculture, Heaven in her arms & Bosse de Nage. En daarbovenop dan een paar acts waarvan ik weet dat ze live geweldig zijn en ik ze zeker wel nog eens wil zien: Slow crush, Portrayal of Guilt, Wiegedood...

Maar wat een weelde weer eigenlijk op Roadburn, mijn hoedje af voor de boekers, want ze staan op eenzame hoogte in de Benelux (en eigenlijk ook ver daarbuiten).

Wel altijd erg tof, maar krijg er op de een of andere manier een beetje een mwa-gevoel bij. Zelfde als bij Wiegedood. Een soort been there, done that.
Ja ik ben nieuwsgieriger naar de onbekendere namen in een grotere drop. Dat zit meer in mijn straatje. Maar de ouderwetse Roadburners zijn hiermee wel erg tevreden.

fucking hell.

aho ssan *asia
Ameretat
Bad Breeding
Blawan (live)
Boris performing pink days and flood
Bound by endogamy
Chained to the botttom of the ocean
Dan Meyer
Dead Neanderthals
Eyes
Industry
Iskandr
Jesse Skye & The Sweet Hereafter
Kollaps
Nothing presents a short history of decay and other stories
Otay: ONNI presents moonstruck old tales
Parrish Smith
Pigs(Xzoveel) performing death hilarious
Rich(ard) Dawson
Scattered Purgatory
Street Sects
Street Sex
These New Purtains(waren geweldig in oktober live)
Traidora
Uffomamut
Weigedood x b!lndman

Laatst bewerkt:
Poeh. Ik moet deze drop nog even laten bezinken. Ik had mijn tijdschema al kunnen vullen met wat er hiervoor was aangekondigd. Nu moet ik mezelf in drie stukken opsplitsen.

Street sects? Die wil ik al jaren zo graag zien...
Boris, die flood speelt? Wow...
Blawan & Parrish Smith op roadburn? Zalig!
Beklaag me nu wel een beetje dat ik enkel op vrijdag kan gaan... :cry:

Users who are viewing this thread