Graspop Metal Meeting HURT/HEAL

Wie is je favoriete GMM headliner?

• Totaal aantal stemmers
    79
  • Opiniepeiling gesloten .
Wel een zwart gat zo hoor…
Was er maar een concreet, uitgewerkt voorstel voor een mooi vervolg voor die-hard metalfans... 🤭😛

Not Me No GIF by SWR3

• Leuk
Waarderingen: Rockbeer
Nooit naar die festivals geweest dus hier pas ik voor.

Desalniettemin wens ik alle deelnemers een fijne tijd toe.
Is het eigenlijk verplicht er ooit te zijn geweest? Ik ben er ook nooit geweest maar stem wel enkel op bands die ik ooit elders gezien heb

Is het eigenlijk verplicht er ooit te zijn geweest? Ik ben er ook nooit geweest maar stem wel enkel op bands die ik ooit elders gezien heb
er zijn geen regels, zijn ook mensen die gewoon populaire bands minnen om mensen te trollen maar voel ik zelf niet zo veel voor heb ook weinig met die festivals dus laat deze ook aan me voorbij gaan

er zijn geen regels, zijn ook mensen die gewoon populaire bands minnen om mensen te trollen maar voel ik zelf niet zo veel voor heb ook weinig met die festivals dus laat deze ook aan me voorbij gaan
Idem.
Ben niet zo van het trollen, geoorloofd of niet..

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
En inmiddels staat Gojira weer een puntje voor met 36-35. Het is echt stuivertje wisselen, heb beide voor zien staan in de loop van de dag maar vaak ook beide gelijk. Geeft maar aan dat het op elk moment van de dag spannend was geworden, het hangt net van timing af wie aan het langste eind trekt, en het is in het voordeel van Gojira uitgevallen uiteindelijk...
Toch iets te voorbarig.. 😉
De poll is inmiddels vannacht (automatisch) gesloten, en uiteindelijk is het stuivertje toch op de kant van Iron Maiden gevallen.
Neemt uiteraard niet weg dat Gojira de echte officiële winnaar van dit spel is, maar het toont nogmaals aan hoe close het was.
Al met al een uitslag (spel én poll) waar iedereen wel vrede mee kan hebben, lijkt me. :)
Ook aardig symbolisch voor GMM, waar over het algemeen toch altijd een goede balans is tussen oude en nieuwe bands.

1769680792530.png

De poll is inmiddels vannacht (automatisch) gesloten, en uiteindelijk is het stuivertje toch op de kant van Iron Maiden gevallen.
Neemt uiteraard niet weg dat Gojira de echte officiële winnaar van dit spel is, maar het toont nogmaals aan hoe close het was.
Al met al een uitslag (spel én poll) waar iedereen wel vrede mee kan hebben, lijkt me. :)
Ook aardig symbolisch voor GMM, waar over het algemeen toch altijd een goede balans is tussen oude en nieuwe bands.

Bekijk bijlage 18388
Dat laatste zinnetje van mijn bericht sloeg op de ontknoping van het spel zelf ;) wel grappig dat Maiden in de poll toch de leiding weer overgenomen heeft inderdaad

• 100
Waarderingen: MetalLimbo

Bekijk bijlage 18388
Ahh boee, ik ben hem uit het oog verloren! Ik wou hem gelijk trekken als ik er de kans toe had, dus voeg bij deze nog graag m'n stem voor Gojira toe!
40-40 als eindrestultaat van de poll zo ;)

Users who are viewing this thread