Rock Werchter 2026

Inderdaad, weinig zin om erover te discussiëren. Beter focussen op de laatste namen! Wie weet schudden die het nog helemaal door elkaar.

Zaterdag (Gorillaz, Matt, Beirut, Halsey) > vrijdag (puur door de combo The XX - Twigs) > zondag (Cure, Byrne, APC) >>>> donderdag (geen idee wat ik die dag ga lopen doen, die dag heeft echt nog een serieuze injectie nodig voor mij)

Kom maar door met die namen morgen! Jack White is inmiddels een beetje weggezakt in de wensenlijstjes hier. Ik houd de hoop dat ze die hebben bewaard om het laatste pakketje nog wat punch te geven. Misschien als tweede grote naam in de Barn op vrijdag. Stevige gitaaract tegenover XX zou helemaal niet gek zijn

• On fire
Waarderingen: RubenFrusciante
Kom maar door met die namen morgen! Jack White is inmiddels een beetje weggezakt in de wensenlijstjes hier. Ik houd de hoop dat ze die hebben bewaard om het laatste pakketje nog wat punch te geven. Misschien als tweede grote naam in de Barn op vrijdag. Stevige gitaaract tegenover XX zou helemaal niet gek zijn
Meteen mijn grootste clash van het weekend dan. Horrorscenario dit.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Meteen mijn grootste clash van het weekend dan. Horrorscenario dit.
Jack tegelijk met Capaldi en FKA tijdens XX maakt het niet beter zeker? Voor mij maakt het niet uit. Hoef Capaldi en XX allebei niet perse te zien dus elk alternatief pak ik graag aan

Jack tegelijk met Capaldi en FKA tijdens XX maakt het niet beter zeker? Voor mij maakt het niet uit. Hoef Capaldi en XX allebei niet perse te zien dus elk alternatief pak ik graag aan
Ik sluit een deal bij Jack tijdens Capaldi. ;) (Sowieso het meest realistisch dat de Barn head tijdens de voorlaatste main staat).

Maar goed, Jack komt niet natuurlijk. Tourt totaal niet in die week.

Totaal niet realistisch zelfs
Hoezo? Jack White is nou niet bepaald een mega naam die onmogelijk in de Barn te plaatsen is toch? En de mainstage namen zijn op de vrijdag ook geen dikke vetpot. Ik besef me ook wel dat het een hoog gehalte wensdenken is maar totaal niet realistisch vind ik wat ver gaan

• Leuk
Waarderingen: zero en Pieterjan
Why? Jack White isn't exactly a mega name that's impossible to place in the Barn, is he? And the main stage acts aren't exactly a huge draw on Friday either. I realize it's wishful thinking, but I think it's completely unrealistic.
He’s headlining what he’s playing plus unless I’m reading wrong, he’s finished touring by Werchter

Hoezo? Jack White is nou niet bepaald een mega naam die onmogelijk in de Barn te plaatsen is toch? En de mainstage namen zijn op de vrijdag ook geen dikke vetpot. Ik besef me ook wel dat het een hoog gehalte wensdenken is maar totaal niet realistisch vind ik wat ver gaan
Vorige passage was ie nog (co-)headliner toch?

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Vorige passage was ie nog (co-)headliner toch?
Editors was zelfs headliner de editie voor zij dat deden. White heeft nu ook niet die massa populariteit, maar ik denk dat die vooral medium sized festivals wilt headlinen. En lijkt me maar een korte juni run te doen ook nog. Anders was die wel opgedoken op eender Open'er of Roskilde festival in het eerste weekend van juli.

• Leuk
Welke tijdspot verwachten jullie rise against en david byrne op de zondag?

Vrouw eindelijk zo ver gekregen om weekendje werchter te doen. Maar helaas alleen maar do, vr, za en misschien klein stukje van de zondag. Zijn voor mij de 2 namen die ik nog zou willen meepikken de zondag.

We zijn net ouders geworden vandaar de keuze om korter te gaan. Maar liever korter dan helemaal niet 😅

• Leuk
Editors was zelfs headliner de editie voor zij dat deden. White heeft nu ook niet die massa populariteit, maar ik denk dat die vooral medium sized festivals wilt headlinen. En lijkt me maar een korte juni run te doen ook nog. Anders was die wel opgedoken op eender Open'er of Roskilde festival in het eerste weekend van juli.
Ja precies. Editors en Snow Patrol hebben inmiddels ook de Barn afgesloten. Als ze die erin krijgen past Jack White zeker. Maar goed, als de tour dan klaar is dan is het vrij zeker niet he

Welke tijdspot verwachten jullie rise against en david byrne op de zondag?

Vrouw eindelijk zo ver gekregen om weekendje werchter te doen. Maar helaas alleen maar do, vr, za en misschien klein stukje van de zondag. Zijn voor mij de 2 namen die ik nog zou willen meepikken de zondag.

We zijn net ouders geworden vandaar de keuze om korter te gaan. Maar liever korter dan helemaal niet 😅
Realistisch komen ik uit bij dit:
23u-01u The Cure
20u30-22u Moby
18u15-19u30 APC
16u30-17u30 Rise Against

22u-23u30 Paul Kalkbrenner
19u45-21u David Byrne

Zoiets...

Laatst bewerkt:
  • Leuk

Mikt duidelijk enkel op de headlinespots, als hij voor vrijdag geboekt zou zijn zouden ze hem wel op Main Stage zetten, en tourt inderdaad die periode niet. Ook al was dit tijdje terug wel duidelijk een optie. Maar is weggevallen voor Mad Cool.

• Leuk
23u-01u The Cure
20u30-22u Moby
18u15-19u30 APC
16u30-17u30 Rise Against

22u-23u Paul Kalkbrenner
19u45-21u David Byrne

Zoiets...
Dat halfuurtje overlap tussen Moby and Byrne gaat nog kiezen worden. Al zal het wellicht Byrne worden die voorrang krijgt dan

• Leuk
Waarderingen: BeWario
23u-01u The Cure
20u30-22u Moby
18u15-19u30 APC
16u30-17u30 Rise Against

22u-23u Paul Kalkbrenner
19u45-21u David Byrne

Zoiets...
Zouden ze Paul K echt maar een uur geven? Zie die toch eerder een 90 minuten set spelen zoals Rüfüs Du Sol vorig jaar.

Users who are viewing this thread

• mcoen
  • Josy