Best Kept Secret 2026

Mijn vrienden waren er voor Fontaines DC & Deftones, dus zeker niet de meest objectieve bronnen, maar ook de media leek echt hyperkritisch te zijn (in zowat elke Belgische krant stonden ze bij grootste teleurstellingen van het weekend). Maar zoals we allemaal wel weten zijn reviews compleet waardeloos, dus gewoon zelf gaan kijken en een eigen opinie vormen.
Huh, De Morgen en Humo waren net lovend.

Ben het wel eens met wat hier gezegd wordt:

Mijn vrienden waren er voor Fontaines DC & Deftones, dus zeker niet de meest objectieve bronnen, maar ook de media leek echt hyperkritisch te zijn (in zowat elke Belgische krant stonden ze bij grootste teleurstellingen van het weekend). Maar zoals we allemaal wel weten zijn reviews compleet waardeloos, dus gewoon zelf gaan kijken en een eigen opinie vormen.
Media is vaak ook onnodig kritisch over rap. (nouja niet altijd onnodig want er zit echt bagger tussen)

• Leuk
Waarderingen: DJ_Tjorre

Een jaartje of 10 geleden stonden ze op DTRH en toen vond ik het echt heel erg goed.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Het was live echt De La So So... De enige reden waarom het nog enigszins werkte was de heerlijke zon tijdens de set. Het kabbelde, maar werd nergens memorabel. Herinner me letterlijk niks van die show. Maar zal misschien beter werken als sunset slot aan het strand.

Heel blij met Anna von Hausswolff!

• Leuk
Waarderingen: BeWario

Ik zal dan misschien onterecht beïnvloed zijn door de standaard (de enige krant die ik eigenlijk lees).
Maar dan ben ik blij om te lezen dat er genoeg mensen waren die het wel goed vonden. Misschien moet ik ze toch een kans geven om me te overtuigen.

Ik zal dan misschien onterecht beïnvloed zijn door de standaard (de enige krant die ik eigenlijk lees).
Maar dan ben ik blij om te lezen dat er genoeg mensen waren die het wel goed vonden. Misschien moet ik ze toch een kans geven om me te overtuigen.
Zeker doen. Al helemaal als ze weer die achtkoppige band meenemen. Kunnen we op nog eens dié versie van Roller Skating Jam Called Saturdays hopen.

• Pray
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound en DJ_Tjorre
Die zondag is wel echt tof nu met haufwolf/estella/Genesis Owusu/sharon van etten/yard act met Gorillaz ook wel iets dat ik zeker wil zien maar nooit een losse ticket voor zal kopen alleen omtrent jeugd sentiment. Denk dat het me wel overhaalt om weer eens naar hilvarenbeek te fietsen

• Leuk
Waarderingen: yeaghi en fred alweer..
Media is vaak ook onnodig kritisch over rap. (nouja niet altijd onnodig want er zit echt bagger tussen)
Een paar van mijn favoriete shows ooit waren rap shows (Nas, Wu-tang clan, Mac Miller), maar heel wat van de allerslechtste waren dat ook (Young Thug, Die antwoord, Eminem [sorry, not sorry]) dus het is zeker een verdelend genre (met extreem grote verschillen in kwaliteit).

• Leuk
Waarderingen: mattman

HUMO ook laaiend enthousiast over het nieuwe album. Alleen daarom al erg benieuwd naar de mix tussen oud en nieuw!

Had nog geen ticket gekocht, maar net meteen even mijn zaterdagticket definitief aangeschaft.

Zin in Wolf Alice, Nation of Language, Radio Free Alice. Zou ook graag Hayley Williams, Aldous Harding, Sef en Hiqpy zien en Etta Marcus klinkt ook erg fijn. En dan zijn er nog best wat acts die ik nog moet luisteren. Kumo99 deed me bijvoorbeeld meteen aan Crystal Castles denken, maar daar moet ik nog wat meer van luisteren. Zin in!! 😄

Laatst bewerkt:
Ja sorry, echt niet mijn ding 😬
Heb je 'm al ooit live gezien? Als dat niet het geval is zou ik je toch zeker aanraden 'm (op z'n minst van een afstandje) de kans te geven.
Maar ja ik ben dan ook best een fanboy, hoewel ik ook wel snap dat het niet ieders kopje thee is.

Dat neem ik ook aan, vast nog een paar namen voor andere podia, maar voor One en Two hebben we het meeste wel gehad.
Ik vraag me af of er naast de Floor namen ook nog dj namen voor die kleinere dance podia's zullen volgen. Of zouden die verdwijnen onder de nieuwe directie?

Elmer laatst in het Paard gezien, en dat was me een feest! Die doe ik graag nog weer over op BKS. De rest moet ik eerst nog gaan luisteren, maar jullie maken me nieuwsgierig en enthousiast over een paar namen!

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
Met De La Soul als toevoeging wordt het wel interessanter om hier voor te gaan.

Nu de rest van de groep nog meekrijgen.

Dat neem ik ook aan, vast nog een paar namen voor andere podia, maar voor One en Two hebben we het meeste wel gehad.
Als je puur kijkt naar de grootte van de letters, dan zie ik net onder de headliner op zaterdag & zondag 4 namen, en op vrijdag nog maar 2...?

Paar leuke acts op het eerste gezicht. Moet nog veel gaan luisteren.
Maar geen acts waarvan ik denk daar had ik onmiddellijk een kaartje voor gekocht.
De La Soul aardig, maar als ik die mis is het ook prima. Voor een mainstage spot had ik daar liever wat anders gezien.

vrijdag: pacifica, swordes, supermodel*
zaterdag: Etta Marcus, kumo99, hiqpy, madra salach, radio free alice
zondag: anna von hausswolff, cest qui, good flying birds, lime garden, servo

Users who are viewing this thread