Pinkpop 2026

Juist ideaal om in de week voor carnaval te zitten. Hype creëeren, mensen die samenkomen met carnaval hebben het erover en zijn wat meer in de stemming om spontaan toch die kaart te kopen.

Juist ideaal om in de week voor carnaval te zitten. Hype creëeren, mensen die samenkomen met carnaval hebben het erover en zijn wat meer in de stemming om spontaan toch die kaart te kopen.
Ja, ik bedoelde ook meer de week van carnaval zelf (dus vanaf weekend 15 feb). Dat is niet handig. Week ervoor kan werken.

Heb zelf helemaal niks met Cypress Hill maar misschien wel een kanshebber als nieuwe naam met de aankondiging van vandaag?

Bijlagen

• Screenshot_20260126_192515_Instagram.jpg
    Screenshot_20260126_192515_Instagram.jpg
    314,6 KB · Weergaven: 10
Past wel meer op die dag met alle popnamen dan, maar idd geen aankondiging of dergelijke zien passeren
Snap het hoor met de Popnamen maar deze dag heeft in mijn optiek ook het stevigste progamma van het weekend met sleep theory, the plot in you (beetje pretty reckless)

Snap het hoor met de Popnamen maar deze dag heeft in mijn optiek ook het stevigste progamma van het weekend met sleep theory, the plot in you (beetje pretty reckless)
Het stevigste programma *tot nog toe* Zet bij de zondag nog 2-3 hardere namen en dan is die dag veruit de hardste 🤘

De extra Isle of Wight namen van gisteren zijn trouwens: Two Door Cinema Club, Perrie, Joel Corry, Rose Gray, The K's, Alessi Rose, Ash, The Twilight Sad, Chloe Qisha, Good Neighbours, Voilà, Maxïmo Park, Hot Dub Time Machine, Freddie Halkon and Elvana.

Dikgedrukt zie ik wel als grote kans voor Pinkpop (zonder in die tourplanningen te hebben gekeken)

• Leuk
Waarderingen: JohndeBever
De extra Isle of Wight namen van gisteren zijn trouwens: Two Door Cinema Club, Perrie, Joel Corry, Rose Gray, The K's, Alessi Rose, Ash, The Twilight Sad, Chloe Qisha, Good Neighbours, Voilà, Maxïmo Park, Hot Dub Time Machine, Freddie Halkon and Elvana.

Dikgedrukt zie ik wel als grote kans voor Pinkpop (zonder in die tourplanningen te hebben gekeken)
Two Door Cinema Club en the K's zou ik toejuichen. Maar TDCC zijn het hele weekend van PP in het VK en the K's stonden er in 2024 nog

Joel Corry wellicht nog als dansbare tent afsluiter?
Dat werkte vorig jaar wel goed met purple disco machine.

Overigens The Cure als headliner bekendgemaakt daar. Die gaan dus gewoon touren.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Di-Rect was tot enkele maanden geleden een onbekende voor mij. Maar heb er de laatste tijd wat naar geluisterd en vind dit echt wel goed. Ondanks de slechte commentaren hier op het forum mbt de hoge positie die ze zouden innemen. Misschien moeten Nederlanders toch wat trotser zijn op hun landgenoten die goeie muziek maken. De zondag is voor mij nu al een topdag!

Users who are viewing this thread