Lowlands 2026

Wel geinig dat Mula B het heeft over Lowlands in de fik zetten, nadat hij in 2022 nog geen idee had waar hij met Goldband was beland 😅. Maar waarom dan Antoon op Lowlands?

• Leuk
Waarderingen: mgbss
Antoon naar Lowlands en dan nog op de Alpha. Wat een armoe zeg. Is kindermuziek in mijn ogen. Is toch vooral bekend bij het grote publiek is dat zijn scharrel de prinses was naar mijn idee.

Moby komt ook met een nieuw album. Lijkt mij toch wat betere keuze.

Als Antoon in de Alpha staat, dan maak ik mij wel oprecht zorgen over de kant waar het festival opgaat 😅. Zal ongetwijfeld ook veel moois te zien zijn, maar zegt veel over de uitstraling van het festival als hij hoog op de affiche staat.

Lowlands heeft toch wel vaker zo'n act er tussen staan, Donnie, Maan ze stonden ook gewoon op de line-up. Prima als ze Antoon er ook op hebben staan, is niet mijn muziek, maar één zo'n naam op de line-up is geen probleem wmb.

Waar ze van mij wel van af mogen stappen is een openingsact in de Alpha zoals de sing a longs. Geef die spot liever weg aan een band/artiest.

Antoon naar Lowlands en dan nog op de Alpha. Wat een armoe zeg. Is kindermuziek in mijn ogen. Is toch vooral bekend bij het grote publiek is dat zijn scharrel de prinses was naar mijn idee.

Die staat toch gewoon op Bospop (wat hier al meermaals ook vermeld is).

Houd dit soort reacties lekker voor Facebook. Hoeft je muziek echt niet te zijn. Artiest met 5 nummers op Spotify met meer dan 50 miljoen streams, is meer dan alleen de eventuele scharrel van de prinses.

Die kritikiek op Antoon is best wel terecht hoor. Alleen die lat had wel eerder gemogen bij andere acts waardoor Antoon dus nu ook legitiem is. Maar ruimte voor die kritiek moet hier ook gewoon zijn toch? Ik ben ook wel van mening dat Lowlands prima zonder Antoon kan.
Ruimte voor kritiek moet er zeker zijn, maar hij wordt hier amper onderbouwd. Reacties als kindermuziek en alleen bekend van de prinses voegen weinig toe.

• Leuk
  • Thinking
Waarderingen: B0G5 en Timmetje
Het is ook niet dat bijvoorbeeld Sef (Broodje Bakpao, Stuk, bagagedrager) en Maan (o.a. blijven slapen) hele hoogstaande muziek hebben gemaakt. Blijf weg bij die nummers of speel ze in een andere vorm, zoals Antoon gister met vluchtstrook op Noorderslag.

Houd dit soort reacties lekker voor Facebook. Hoeft je muziek echt niet te zijn. Artiest met 5 nummers op Spotify met meer dan 50 miljoen streams, is meer dan alleen de eventuele scharrel van de prinses.
De hoeveelheid streams zegt toch niets over of een act bij het karakter van een festival past? Taylor Swift is op dit moment misschien wel de grootste artiest van de wereld, maar die zou, los van het feit dat het financieel natuurlijk niet haalbaar is, alsnog toch ook geen goede match zijn voor een festival als Lowlands?

• Leuk
Waarderingen: CVS
De hoeveelheid streams zegt toch niets over of een act bij het karakter van een festival past? Taylor Swift is op dit moment misschien wel de grootste artiest van de wereld, maar die zou, los van het feit dat het financieel natuurlijk niet haalbaar is, alsnog toch ook geen goede match zijn voor een festival als Lowlands?
Nee, was ook niet mijn punt. Ging over of iemand bekend is van de muziek of van de scharrel van een prinses.
(Btw, Taylor Swift zou met Folklore perfect op Lowlands passen 😉).

• Leuk
Waarderingen: WTSGD

Users who are viewing this thread