Graspop Metal Meeting HURT/HEAL

Wie is je favoriete GMM headliner?

• Totaal aantal stemmers
    79
  • Opiniepeiling gesloten .
Dat is natuurlijk meer dan prima! (y)

Ligt er ook al een voorstel?

Geen idee, ik verwacht wel wat meer in de mainstreamhoek? (Wat me sowieso goed lijkt voor de afwisseling gezien het aantal deelnemers uit alle uithoeken van het forum), maar laten we daar dan inderdaad verder over gaan in andere topics, zoals je aangaf!

• Leuk
Waarderingen: Matthijs
dit lijkt me niet echt de beste plek om hierover te discussiëren maar weet ook niet waar dan wel

vraag me af of bijvoorbeeld een Alcatraz Hurt/Heal en een BKS Hurt/Heal elkaar echt in de weg zouden zitten? overlap in fanbases lijkt me toch vrij klein of zeg ik nu iets geks

dit lijkt me niet echt de beste plek om hierover te discussiëren maar weet ook niet waar dan wel

vraag me af of bijvoorbeeld een Alcatraz Hurt/Heal en een BKS Hurt/Heal elkaar echt in de weg zouden zitten? overlap in fanbases lijkt me toch vrij klein of zeg ik nu iets geks
Haha, met alles erop at hier gezegd wordt kan dat juist wel hier toch? Dit is inhoudelijker dan andere zaken die ik voorbij heb zien komen

Die overlap zal er zeker wel zijn. Ik zou zelf meer voorstander zijn van 1 Hurt/Heal tegelijkertijd om de lol erin te houden. Alcatraz kan daarna dan toch? Tis ook niet zo dat het iets verder in het voorjaar niet gespeeld kan worden. Maar als er veel animo voor is, dan lekker wel doen ofc

In mijn hoofd wel 😉

Grote headliners gehad met PP/RW, nu de grote metal namen gehad, dus ik dacht aan indiedarlings. BKS/DTRH headliners. Dat zijn er ook zo rond de 40 en een compleet ander genre dan nu. Wisseling van spijs ;)
Lijkt me echt leuk om te doen! Eeuwige twist, waarschijnlijk, Radiohead, of toch Cave? Haha

Gojira - 152
Iron Maiden - 160
Korn - 135
Machine Head - 10
Nine Inch Nails - 95
Parkway Drive - 130
Slipknot - 185
System Of A Down - 95 (+10)
Tool - 75

• Leuk
Waarderingen: won666
Gojira - 152
Iron Maiden - 160
Korn - 135
Machine Head - 10
Nine Inch Nails - 95
Parkway Drive - 130
Slipknot - 185
System Of A Down - 95 (+10)
Tool - 75
Moet nin niet 85 zijn? Denk dat er ergens zaken door elkaar gepost zijn.

Gojira - 152
Iron Maiden - 160
Korn - 135
Machine Head - 10
Nine Inch Nails - 85
Parkway Drive - 130
Slipknot - 185
System Of A Down - 95
Tool - 75

Elisa Day was inderdaad de minpunten van NIN vergeten mee te nemen. Deze stand moet kloppen zo.

• 100
Waarderingen: MetalLimbo
Benieuwd of Machine Head het nog redt tot middernacht. Daarna hangt het af van wie het snelst is.

Gojira - 152
Iron Maiden - 160
Korn - 130 (-5)
Machine Head - 15 (+5)
Nine Inch Nails - 85
Parkway Drive - 130
Slipknot - 185
System Of A Down - 95
Tool - 75

• Confetti
Waarderingen: Paddy

Users who are viewing this thread