Graspop Metal Meeting HURT/HEAL

Wie is je favoriete GMM headliner?

• Totaal aantal stemmers
    79
  • Opiniepeiling gesloten .
A Perfect Circle - 53 (-10)
Avenged Sevenfold - 79
Bring Me The Horizon - 140
Faith No More - 50
Ghost - 45
Gojira - 135
In Flames - 30
Iron Maiden - 134
Judas Priest - 90
Korn - 123
Lamb Of God - 85
Machine Head - 130
Nightwish - 105
Nine Inch Nails - 144
Parkway Drive - 163
Sabaton - 45
Slipknot - 182
System Of A Down - 140
Tool - 123

Allemaal simpel gezegd maar zou de verontwaardiging eens willen zien als Mark with a k de game van Werchter wint omdat er 100 johhny's die normaal niks met het festival te maken hebben daar voor een paar weken hun levenswerk komen van maken.
Dit is een zeer kromme redenering, want het spel spel bevat enkel headliners. Anders zouden we hier ook kunnen stemmen op Helmut Lotti of zaken van de Moose bar enkele jaren geleden.

Dit is een zeer kromme redenering, want het spel spel bevat enkel headliners. Anders zouden we hier ook kunnen stemmen op Helmut Lotti of zaken van de Moose bar enkele jaren geleden.
Heeft geen zin om hier een logische redenering te proberen zoeken. Lars heeft nog altijd veel last van het feit dat ze headliner mochten zijn op een trve festival voor echte metalheads als Graspop.

Allemaal simpel gezegd maar zou de verontwaardiging eens willen zien als Mark with a k de game van Werchter wint omdat er 100 johhny's die normaal niks met het festival te maken hebben daar voor een paar weken hun levenswerk komen van maken.
Wanneer was die headliner dan?

• Geweldig
Waarderingen: saurus
Waarschijnlijk allemaal Johnny's met een Metallica T-shirt. Die zullen dan wel winnen.

Maar het is niet door de niet-Graspoppers dat NIN zo hoog staat he. Die zijn de laatste dagen namelijk te druk bezig geweest met oa Rammstein eruit te stemmen. NIN was headliner op een uitverkochte dag. En ik herinner me uit het Graspop-topic dat aardig wat vaste bezoekers het een geweldige show vonden. Dus zo vreemd is die score niet.

• Leuk
  • On fire
Waarderingen: Moniek en nikita
A Perfect Circle - 53
Avenged Sevenfold - 79
Faith No More - 50
Ghost - 45
Gojira - 135
In Flames - 20 (-10)
Iron Maiden - 134
Judas Priest - 90
Korn - 123
Lamb Of God - 85
Machine Head - 130
Nightwish - 105
Nine Inch Nails - 144
Parkway Drive - 163
Sabaton - 45
Slipknot - 182
System Of A Down - 140
Tool - 123

Laten we eerst maar weer even Nightwish in de lift zetten morgen, daar offeren we Ghost en Sabaton maar voor op vermoed ik.

Daar ging men bij de RW/PP heel goed op hoor. Geen idee wat de Koekdoos-equivalent is van 100 johnny’s, maar de complottheorieën vlogen met bosjes om je oren!

Neem het spel vooral niet te serieus en geniet ervan!

• Leuk
Waarderingen: saurus en Dr. Hannibal
A Perfect Circle - 53
Avenged Sevenfold - 79
Faith No More - 50
Ghost - 45
Gojira - 135
In Flames - 20
Iron Maiden - 134
Judas Priest - 90
Korn - 123
Lamb Of God - 85
Machine Head - 130
Nightwish - 105
Nine Inch Nails - 144
Parkway Drive - 163
Sabaton - 35 (-10)
Slipknot - 182
System Of A Down - 140
Tool - 123

Heeft geen zin om hier een logische redenering te proberen zoeken. Lars heeft nog altijd veel last van het feit dat ze headliner mochten zijn op een trve festival voor echte metalheads als Graspop.

Vind ze daar niet op hun plek maar das mijn mening en dat het niet mijn ding is wil uiteraard niks zeggen. Heb ze ook gwn een kans gegeven maar als het beste aan het optreden de verlichting is scheelt er iets.

Kan nog altijd zijn dat dit voor een goeie band is maar ik volg gwn niet mee dat dit bij een metal festival boven 3/4 van de originele lijst zou moeten eindigen.

A Perfect Circle - 55 (+2)
Avenged Sevenfold - 79
Faith No More - 50
Ghost - 50 (+5)
Gojira - 135
In Flames - 20
Iron Maiden - 134
Judas Priest - 90
Korn - 123
Lamb Of God - 85
Machine Head - 130
Nightwish - 105
Nine Inch Nails - 144
Parkway Drive - 163
Sabaton - 35
Slipknot - 182
System Of A Down - 140
Tool - 126 (+3)

Wil nog wel een efforreke doen om Ghost er een dagje langer in te houden.

• Pray
  • Geweldig
Waarderingen: Dr. Hannibal en Lars.
23 h 59

A Perfect Circle - 55
Avenged Sevenfold - 79
Faith No More - 50
Ghost - 50
Gojira - 135
In Flames - 10 (-10)
Iron Maiden - 134