Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Lamb of God zal er wel kort achterna komen, maar zou ik ook raar vinden als die er eerder uit vliegen dan een In Flames of Alice Cooper, dus geen paniek!
Zo raar zou dat toch niet zijn?
LoG en IF zijn in vrijwel alle opzichten gelijkwaardig te noemen.
AC is niet de sterkste headliner, maar wel pure legacy.
Ligt eraan hoe je naar de wereld kijkt. Ik zou het raar vinden als Lamb of God er eerder uit zou vliegen dan AC en IF vanuit hoe ik naar deze lijst aan Graspop headliners kijk, maar dat kan voor anderen weer heel anders zijn. Maar zo zijn er al wel meer voor mij rare dingen gebeurd, die anderen blijkbaar niet meer dan logisch vinden!
Zo raar zou dat toch niet zijn?
LoG en IF zijn in vrijwel alle opzichten gelijkwaardig te noemen.
AC is niet de sterkste headliner, maar wel pure legacy.
In Flames ook mega legacy: een van de grondleggers van de melodeath, waaruit ook metalcore weer is ontstaan. Qua populariteit wellicht vergelijkbaar met LoG, maar qua impact op de muziek wel een ander kaliber.
Zou ze er allebei overigens nog wel in willen houden voorlopig
Waarom vraag je dat?
Je kunt het toch gewoon zelf luisteren en je eigen mening vormen?
Laten we dat vooral allemaal zo veel mogelijk doen, zou ik zeggen.
Waarom vraag je dat?
Je kunt het toch gewoon zelf luisteren en je eigen mening vormen?
Laten we dat vooral allemaal zo veel mogelijk doen, zou ik zeggen.
Ik heb een zeer uitgesproken mening hierover inderdaad. BMTH is een hele sterke headliner en een fantastische band. Goede bestemming voor je pluspunten!