Ik zal het wel jammer vinden Emperor te zien gaan, toch een band die een van de betere optredens heeft gegeven die ik tot nu toe op Graspop zag. Wel als Marquee headliner, en zelfs daar was het net halfvol, dus dat ze weggestemd worden als headliner is op zich meer dan terecht. Er verdwijnt alleen wel een bak kwaliteit uit de lijst daarmee helaas...
Al weet ik niet hoe de kwaliteit van die headline set was, ervaringsdeskundigen in de zaal die dat kunnen vertellen? Werkte het of sloeg het dood, was de band goed in vorm, hoe klonk het? Ik heb net dat jaar Graspop gemist, de edities daarvoor en daarna wel geweest maar in 2017 was ik voor een keertje naar Hellfest ipv Graspop
zie wel dat de plaatsing nogal ongelukkig te noemen valt tussen Europe en Rammstein 
Al weet ik niet hoe de kwaliteit van die headline set was, ervaringsdeskundigen in de zaal die dat kunnen vertellen? Werkte het of sloeg het dood, was de band goed in vorm, hoe klonk het? Ik heb net dat jaar Graspop gemist, de edities daarvoor en daarna wel geweest maar in 2017 was ik voor een keertje naar Hellfest ipv Graspop