Rock Werchter 2026

Hi, I am from Barcelona and I may be going this year alone. Is there a WhatsApp group for singles? Also, do you know if the Resort have single packages? So I don't have to pay for 2?
Thank you!

• Leuk
Waarderingen: CalvinWeirFields
Ze steken er nu zelf de draak mee.
Straf werk wel moest dit op het moment van het interview nog niet in de pijplijn gezeten hebben.
Dat zou snel geboekt en aangekondigd zijn, amai.
Tenzij het interview drie maanden geleden plaatsvond lag dat natuurlijk al vast (en dat interview zal wel pak recenter zijn). Zeker gezien hij een hoge positie in Klub C inneemt. Komt ook niet uit de lucht gevallen. Zijn soloplaat krijgt lovende recensies en zijn vijf soloshows waren een maand geleden meteen uitverkocht.

Ik vermoed dat er nu pas in 2026 nieuwe namen gaan bijkomen. Ze sloten gisteren hun mailbericht af met een verwijzing naar de feestdagen.
Ik wil nog wel graag White Lies en The Warning op de affiche krijgen.

Pohoda festival kondigt nu vrouwelijke artiesten aan (Aldous Harding, Emilia Torrini) en op vrijdag zal de laatste headliner voor Pohoda bekendgemaakt worden na Gorillaz en The Prodigy. Zijn er nog andere belangrijke aankondigingen donderdag of vrijdag van andere festivals?

Vraagje richting de verkoop van de campingtickets!

Ik heb de afgelopen jaren op the Hive gestaan. Dit jaar arriveer ik waarschijnlijk met de auto op vrijdagavond, rond een uur of 20u.

Ik ben van plan nu voor camping regular (A1) te gaan. Dat lijkt me praktisch omdat ik dan iets sneller op het festivalterrein denk te komen, scheelt toch wel wat qua loopafstand. Ff snel die tent opzetten en dan hup, richting het terrein. Voordeel is ook dat ik op Regular verwacht iets vroeger slaap te kunnen pakken. Met alle gezelligheid op the Hive (lees: herrie) lukte me dat toch meestal niet voor een uur of 4.

Is er iets dat ik over het hoofd zie? Ik doel met name op de logistiek icm. arriveren op vrijdagavond, loopafstand, etc. Ik neem aan dat er aan de bovenkant van A1 een ingang is, dus dicht bij parking blauw?
Bij de parking (noordzijde) zit inderdaad ook een ingang. Op A1 is altijd nog wel ergens een plekje te vinden. Voor een goede nachtrust wel handig om niet te dicht bij de feesttent van A1 te gaan staan.
Vanaf de uitgang aan de zuidkant ben je zo bij de festivalweide.

• Geweldig
Waarderingen: JP5
Doodseskader komt ook met een nieuwe plaat (eerste single is vandaag gedropt) mss ook iets voor de slope,
Kaat van stralen en maria iskariot verwacht ik ook wel op de slope
Ja, Doodseskader! Blijf het zonde vinden dat Graspop de sterke Belgische metalscene zo links laat liggen. Doodseskader is daarvan een prachtig voorbeeld. Laat RW dan maar het goede voorbeeld geven door ze een mooie Slope spot te geven.

Ik zie Little Simz trouwens op Dour eindigen. Lijkt me nog wel een match daar.
Ik zie ze helaas ook wel op Dour eindigen, maar een match? Denk dat elke liveartiest die ze daar programmeren een verloren zaak is. Als je ziet dat zogenaamd 'ideale Dournamen' als FKA Twigs en Stormzy daar als 'headliners' voor 15-man-en-een-ongeïnteresseerde-paardenkop moet spelen.

Little Simz, die dit jaar nog maar eens een van de platen van het jaar maakte, verdient een beter podium in ons landje.

• Leuk
Waarderingen: koolket en jarne
Little Simz, die dit jaar nog maar eens een van de platen van het jaar maakte, verdient een beter podium in ons landje.
... en dus zet je het op het Rock Werchter, hét festival met een hiphop-minded publiek en met een lange hiphop-geschiedenis?

Goeie naam op de poster, en zou zelf gaan kijken naar een waarschijnlijk sterk optreden van haar. Maar dit is toch geen must have voor Rock Werchter? Met Loyle Carner hebben we trouwens al een van de beste in de game.

... en dus zet je het op het Rock Werchter, hét festival met een hiphop-minded publiek en met een lange hiphop-geschiedenis?

Goeie naam op de poster, en zou zelf gaan kijken naar een waarschijnlijk sterk optreden van haar. Maar dit is toch geen must have voor Rock Werchter? Met Loyle Carner hebben we trouwens al een van de beste in de game.
Jij denk dat Simz op die Last Arena op Dour een memorabelere show zou geven dan in de Barn op RW? Hoeveel goed onthaalde platen moet die nog maken vooraleer RW het als een must-have aanziet. Ze staat op DTRH te headlinen notabene, ook niet echt het hiphopfestival grand cru.

Is gewoon dringend tijd dat ze eens RW aandoet. Vind ik.

• Leuk
Waarderingen: Martijn76 en festibob
Ik zie ze helaas ook wel op Dour eindigen, maar een match? Denk dat elke liveartiest die ze daar programmeren een verloren zaak is. Als je ziet dat zogenaamd 'ideale Dournamen' als FKA Twigs en Stormzy daar als 'headliners' voor 15-man-en-een-ongeïnteresseerde-paardenkop moet spelen.

FKA Twigs is met de beste wil in de wereld toch geen ideale Dour naam anno 2025?

• Leuk
Waarderingen: swissepfan

Users who are viewing this thread