Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Pfoe helemaal verslaafd geraakt de laatste week aan het laatste album van Ethel Cain. Durft iemand al te zeggen waar ze haar neer gaan zetten op BKS? Mag toch hopen dat ze ergens hoog in de TWO staat en niet op de mainstage.
Pfoe helemaal verslaafd geraakt de laatste week aan het laatste album van Ethel Cain. Durft iemand al te zeggen waar ze haar neer gaan zetten op BKS? Mag toch hopen dat ze ergens hoog in de TWO staat en niet op de mainstage.
Als het rustig is 1 minuut. Als het druk is en je staat aan de verkeerde kant wat langer. Vaak zit er tussen de TWO act voor de headliner en de headliner wel een kwartiertje, waar het de rest van de dag gelijk aansluitend is. Hierdoor kun je in ieder geval zeker 10 minuten van tevoren bij Gorillaz staan.
Als het rustig is 1 minuut. Als het druk is en je staat aan de verkeerde kant wat langer. Vaak zit er tussen de TWO act voor de headliner en de headliner wel een kwartiertje, waar het de rest van de dag gelijk aansluitend is. Hierdoor kun je in ieder geval zeker 10 minuten van tevoren bij Gorillaz staan.
Klopt zeker! Een prima plek is wel persoonlijk natuurlijk, want ik vind het prima om aan de strandkant iets rustiger staan voor Gorillaz. Als je in het midden bij de barrier wil staan is er wel altijd een klein groepje dat er al bijna een uur van tevoren staat.
Dat C'est Qui is echt wel een hele fijne nieuwe punkband, en recent toegevoegd aan het Friendly Fire roster. Dus ja, naar de Casbah graag. Mogwai zou ook erg welkom zijn, als het dan toch geen MBV wordt.
En als je na een optreden op de One een goede plek in de Two wil, moet je gewoon zorgen dat je links(gezicht naar podium) bij de One gaat staan, dan lukt dat eigenlijk altijd wel.
Klopt zeker! Een prima plek is wel persoonlijk natuurlijk, want ik vind het prima om aan de strandkant iets rustiger staan voor Gorillaz. Als je in het midden bij de barrier wil staan is er wel altijd een klein groepje dat er al bijna een uur van tevoren staat.
Ik heb daar op BKS eigenlijk nooit moeite mee gehad. Altijd nog wel een plek rond die kabelgoot recht voor de ONE. Niet helemaal vooraan uiteraard, maar meestal ook nog wel ruim voor de technici.
iHet is begin december en ik ben al druk bezig ben met een 'Top 25 BKS2026' playlist. Natuurlijk naast een reguliere playlist met BKS acts, een playlist met 'die zouden echt op BKS2026 moeten staan' en eentje van 'The Floor2026'. Verder gaat het best wel goed met mij.
Hoe gaat het met jullie?