Bospop 2026

Kan me trouwens niet voorstellen dat Chris Isaak niet op de affiche gaat staan. Heeft nog steeds het hele Bospop weekend vrij...

• Leuk
Waarderingen: graaf1
Kan me trouwens niet voorstellen dat Chris Isaak niet op de affiche gaat staan. Heeft nog steeds het hele Bospop weekend vrij...
Heb er alle vertrouwen in dat hij ook daadwerkelijk naar Bospop komt. Hopelijk heeft hij dan wel beter weer dan die ene keer dat ik 'm op Pinkpop zag...uitglijden ;)

• Leuk
Waarderingen: PJ
Metallica, Guns N’ Roses, Pearl Jam en Radiohead hebben vast ook nog wel een gaatje in hun agenda.
Na de release van z'n album Tenderness heeft Bospop geprobeerd om Duff McKagan voor Bospop te boeken, helaas niet gelukt toen. Jammer dat hij nu geen solo optredens doet als Guns n Roses een aantal dagen niet speelt; begin juli is McKagan nog wel in de buurt....

Zie dat ACinDC nog een show gaat aankondigen voor 11 juli......
Hopelijk niet te veel converbands deze keer.

• Leuk
Waarderingen: Timmy
Waarom heb ik het idee dat bepaalde forumleden hier eigenlijk al weten wat er grotendeels gaat komen 😂
Mond op mond komt ver, de line-up van Bospop is toch ieder jaar het slechtst bewaarde geheim van Weert naar mijn idee.

• Leuk
En dan knal ik HEART er ook nog even in. Recent interview met Nancy Wilson:

I think 2026 is going to be an important victory lap year for Heart, and it’s probably going to take us to Europe, but I can’t exactly spell it out in particular because there are four or five scenarios that are on the table. We’re trying to figure out the combination of schedules and how it’s gonna pan out for next year, but we’ll be out there, for sure.

En dan knal ik HEART er ook nog even in. Recent interview met Nancy Wilson:

I think 2026 is going to be an important victory lap year for Heart, and it’s probably going to take us to Europe, but I can’t exactly spell it out in particular because there are four or five scenarios that are on the table. We’re trying to figure out the combination of schedules and how it’s gonna pan out for next year, but we’ll be out there, for sure
Die waren we een beetje uit het oog verloren... maar zouden niet echt een verrassing zijn, hebben nog iets in te halen.

Misschien zitten er enkele mensen tussen die inderdaad meer weten over de line-up, maar er zitten er ook veel tussen die het laten lijken alsof ze iets weten maar nog nooit ook maar een scoop hebben gegeven op dit forum :ROFLMAO:
Ik heb de scoop van 10 uur aankondiging nergens gelezen behalve hier 🤫

• Leuk
Die waren we een beetje uit het oog verloren... maar zouden niet echt een verrassing zijn, hebben nog iets in te halen.
Na 20 jaar niet in Nederland te zijn geweest noem ik dit een verrassing 😂

• Leuk

Users who are viewing this thread