zondag 21/06, 21u: BELGIË - Iran (Los Angeles)
dat kon weer niet slechter uitkomen. Wrs knal op het optreden van Electric callboy
dat kon weer niet slechter uitkomen. Wrs knal op het optreden van Electric callboy
Eens, heel eigen geluid: shoegazecore? Ook eens met de andere genoemde bands.Ik vind Loathe ook nog wel onderscheidend.
Vergeet nier: "Djent is not a genre"!Djent is altijd wat underground geweest natuurlijk. Denk dat je het wat meer met nu metal hype kan vergelijken. Alhoewel dit ook niet echt correct is natuurlijk, de eerste generatie metalcore (Trivium, converge, as I lay Dying, kill switch, bfmv, ...) is ook al van eind vorige eeuw. Maar de huidige generatie metalcore heeft nog weinig gemeen daarmee, het is volledig eigen ding gaan doen.
Binnen 5 a 10 jaar ofzo is er waarschijnlijk weer een ander genre het populaire genre van het moment, zo gaat dat nu eenmaal
Eens, heel eigen geluid: shoegazecore? Ook eens met de andere genoemde bands.
Architects heeft vooral dankzij Sam Carter nog wel een onderscheidend geluid, pik ik er meteen uit.
Dat ze het dan maar aan de foodtrucks uitzenden dan kan de massa aan de mainstage teminste naar het optreden kijken.zondag 21/06, 21u: BELGIË - Iran (Los Angeles)
dat kon weer niet slechter uitkomen. Wrs knal op het optreden van Electric callboy![]()
Dat ze het dan maar aan de foodtrucks uitzenden dan kan de massa aan de mainstage teminste naar het optreden kijken.
Nadat ze een hattrick van Salah om de oren kregen, zal het enthousiasme voor de rode duivels tegen dat weekend wel al wat minder zijn.
Die is hopeloos uit vorm toch?
Zonder enige data om het te ondersteunen. Maar iets zegt me dat het electric callboy publiek niet een publiek is die voetbal voor neemt. Zeker niet de laatste paar jaar.zondag 21/06, 21u: BELGIË - Iran (Los Angeles)
dat kon weer niet slechter uitkomen. Wrs knal op het optreden van Electric callboy![]()
Ieder zijn meug natuurlijk. Ik heb dat met Polaris: door velen hoog aangeslagen, maar het pakt me gewoon totaal niet, blijft niet hangen. Kan er zelfs geen songtitel van geven, terwijl ik echt wel metalcore liefhebber ben.Ik heb al een paar keer gedacht dat ik een heel gerichte vorm van dementie heb, genaamd Architects-dementie. Ik heb die band ondertussen al vaak live gezien (toegegeven: ik ging wel elke keer voor andere bands, nooit voor hen) en elke keer opnieuw heb ik me terug wat ingeluisterd omdat ik vond dat ik er niet genoeg van kende. En ondanks zoveel live-performances en repetitief inluisteren ken ik nog steeds nauwelijks Architects-nummers. Ze willen er niet in, het lukt me niet. En niet omdat ik het rommel vind of zo, er zijn een hoop bands die ik stukken slechter vind waarvan de nummers wel blijven hangen.
Goed, dan kan hun geluid als band natuurlijk nog onderscheidend zijn, maar voor mij zijn hun songs dat allerminst, ten gevolge van mijn unieke aandoening.
Als ik kijk naar de Marquee, Jupiler of Metal Dome is er genoeg als alternatief.Electric Callboy zal wel weer het drukst bezochte optreden zijn net als vorige keer
Dan zou een klein beetje volk naar het voetbal wel fijn zijn
Nadat ze een hattrick van Salah om de oren kregen, zal het enthousiasme voor de rode duivels tegen dat weekend wel al wat minder zijn.
Die is hopeloos uit vorm toch?
Als dit de staat van het forum is... dan is de lineup volgens mij gewoon niet goed genoegals we het over voetbal gaan hebben kunnen we misschien toch beter terug gaan naar de eindeloze gimmick discussie
Als je bijna 400 euro uitgeeft aan een muziekfestival om vervolgens naar voetbalwedstrijden te gaan kijken in plaats van naar de bands...
Al die voetballers weten toch wel wanneer het een voetbalzomer is en kunnen dan beter thuisblijven.