Pinkpop 2026

Zijn deze twee artiesten tegenwoordig niet meer materiaal voor Bospop? Ik denk dat ze daarmee precies de doelgroep aanspreken die ze voor zich hebben.
Lijkt mij ook, doorschuiven. Voordat Frits Sissing Pinkpop begint te presenteren.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Nog net voor de TOP2000 even mijn PP lijstje tot op dit moment. ben ook benieuwd naar jullie keuzes

Vrijdag
Must see: TOP, Kingfishr, TPR, The Beaches
Graag zien: Teddy Swims, The Plot in You
Bij gebrek aan beter: Sleep Theory
Hoef ik niet te zien: Zara Larsson, Roxy Dekker, The Herfshane Band

Zaterdag
Must see:
The Cure, Editors, HAEVN, THY
Graag zien: Franz Ferdinand, IDLES, Giant Rooks
Bij gebrek aan beter: Sofi Tukker, SEF, Alessi Rose
Hoef ik niet te zien: LSS, Ski Aggu

Zondag
Must see:
FF, Royel Otis, White Lies
Graag zien: Yungblud, DI-RECT, Wet Leg, Fat Dog
Bij gebrek aan beter: Bente, Max McNown
Hoef ik niet te zien: Dogstar

• Leuk
Waarderingen: MarkvD
Vrijdag
Must see: Pretty Reckless
Graag zien: 21P, Kingfishr, Plot in You, Sleep Theory
Bij gebrek aan beter: The Beaches, Teddy Swims, Zara Larsson, Hersfhane (ken wat bandleden persoonlijk)
Hoef ik niet te zien: Roxy Dekker

Zaterdag
Must see: Editors, Franz Ferdinand, Idles, The Cure
Graag zien: Giant Rooks, Haevn, Haunted Youth
Bij gebrek aan beter: Sofi Tukker, Ski Aggu
Hoef ik niet te zien: Lauren Spencer, Suzan Freek, Alessi Rose

Zondag
Must see: Wet Leg, FF, White Lies, Fat Dog
Graag zien: Yungblud, Royel Otis
Bij gebrek aan beter: Bente, Max McNown, Di-Rect
Hoef ik niet te zien: Dogstar

• Geweldig
Waarderingen: degrotegeneraal
ik geloof er nog alijd niet in dat Di-rect zuid sub of Noord afsluiter is...

(imo komt er tussen Foo Fighters en Di-rect nog een naam bij langs Yungblud)

• 100
Waarderingen: jeff250381

mAaR hEt HeB oP rTl BoUlEvArD gEsTaAn

Net zoiets als Facebook imo

Vorig jaar was RTL boulevard zo trots om de eerste naam aan te kondigen, was het natuurlijk de tweede naam...

Dus misschien staat Di-Rect niet laatste Noord, maar een na laatste

mAaR hEt HeB oP rTl BoUlEvArD gEsTaAn

Net zoiets als Facebook imo

Vorig jaar was RTL boulevard zo trots om de eerste naam aan te kondigen, was het natuurlijk de tweede naam...

Dus misschien staat Di-Rect niet laatste Noord, maar een na laatste
Ze (Direct) hebben het letterlijk zelf gezegd. Die roepen dat niet als dat niet klopt.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Mijn must see lijstje doe ik meestal pas als het volledige programma bekend is en tijdschema!

Alanis voor The Cure zal top zijn maar zie het niet gebeuren! Misschien eindelijk eens Within Temptation na al die jaren? Of toch The Prodigy?

Je kent de bandleden persoonlijk en toch nog ga je alleen bij gebrek aan beter bij hun kijken? 😂
Ja 🙈🙈

De pianist en zanger hebben een tijdje bij de bigband gespeeld waar ik bij zit.

Maar met Hersfhane heb ik niet echt veel, dus als er iets anders op een ander podium staat wat ik tof vind ga ik daarheen. Maar vgm opent de tent altijd alleen (?) dus ga ik wel even kijken en zwaaien

• Leuk
Waarderingen: WTSGD
Totale onzin inderdaad om dat in twijfel te trekken. Ze sluiten Noord af. Deal with it.
Om deze discussie ten einde te brengen heb ik het wederom even gevraagd aan de chatbot: Nu blijkt dat The Cure op zondag noord afsluit, daarvoor 1975 weer op de main met Kensington en Balthazar in de tent, terwijl De Staat op stage 4 staat. Zo.
.
Question Mark What GIF by MOODMAN

Dat denk ik dus al vanaf het begin.
Yungblud wordt afsluiter North Stage.

En de chatbot........die kan wel in de stille Jan worden gestalt, jeuzelt alleen maar onzin.

Laatst bewerkt:
Dat denk ik dus al vanaf het begin.
Yungblud wordt afsluiter North Stage.
Ware het niet dat Direct al heeft aangegeven dat te gaan doen. Dus Yungblud zal wel subben.

Zuur voor de fans van Volbeat. Maar soms zijn de dingen gewoon echt zoals ze zijn en verkondigd worden. ;)

• Leuk
Waarderingen: elo
Totale onzin inderdaad om dat in twijfel te trekken. Ze sluiten Noord af. Deal with it.
De toon is weer erg jammer, het verhaal klopt gewoon DI-RECT sluit af.. enige wat nog zou kunnen maar die kans schat ik 2% dat ze de tent afsluiten, (afsluiten, In het donker, en ff zou hun laatste klanken opzich kunnen horen).

Voor 98% sluiten ze 3fm stage af..

Hoi allemaal!

Als Pinkpop en muziek liefhebber lees ik al jaren graag mee op dit forum!:) Ik verheug me al op komende editie en ik raad Giant Rooks en Haevn zeker aan om te bezoeken!!
Op dit moment ben ik voor school bezig met het onderzoeken van wat het betekent voor mensen om rock-muziek liefhebber te zijn. Ik weet niet of dit de juiste plek is (als het niet zo is hoor ik het ook graag ), maar ik dacht waar kan ik dit beter onderzoeken dan op muziek fora. Mocht er dus iemand interesse en tijd hebben, zou je me erg helpen met het invullen van deze korte enquete Rock Music Fans, Share Your Thoughts! - Formulier invullen.

Alvast bedankt, Groetjes Mayke :)

Hoi allemaal!

Als Pinkpop en muziek liefhebber lees ik al jaren graag mee op dit forum!:) Ik verheug me al op komende editie en ik raad Giant Rooks en Haevn zeker aan om te bezoeken!!
Op dit moment ben ik voor school bezig met het onderzoeken van wat het betekent voor mensen om rock-muziek liefhebber te zijn. Ik weet niet of dit de juiste plek is (als het niet zo is hoor ik het ook graag ), maar ik dacht waar kan ik dit beter onderzoeken dan op muziek fora. Mocht er dus iemand interesse en tijd hebben, zou je me erg helpen met het invullen van deze korte enquete Rock Music Fans, Share Your Thoughts! - Formulier invullen.

Hier zitten volgens mij alleen maar Pommelien en Froukje fans, maar ik zal die enquête eens invullen.

Hoi allemaal!

Heb het ingevuld, succes met het onderzoek!

Users who are viewing this thread