Pinkpop 2026

Fountains DC gaat alsnog op diverse festivals spelen en als fans van The Cure zouden ze wellicht graag ook op dat podium staan. Wat denken jullie?
3 Festivals in Engeland, is nog geen tour langs de festivals.
Zou het wel toejuichen om ze een keertje naar Landgraaf te halen, maar BKS lijkt mij aannemelijker. En DTRH en LL zijn ook nog in de race.

Heb mijn grote vriend van de chatbot is even aan zijn tanden gevoeld. Hij gaf aan dat zowel FF, NBT en Fender zullen spelen op PP. Om het te testen heb ik gevraagd naar Rolling Stones, en daarbij geeft hij een ander antwoord.

Meest opvallend is dat de dag die hij aangeeft bij NBT ook de enigste dag is dat in hun schema nog kan. Fender daarintegen heeft nog helemaal niks aangekondigd dus dit lijkt me ook niet te kloppen.

En daarbij de grootste kanttekening is dat ik het ook nog eens getest heb op een incognito pagina. Daarbij gaf hij op dezelfde antwoorden dat hij het niet wist. En alleen de namen die op de line-up staan zei hij ja.

Geen idee wat we er mee moeten, maar ik vond het opvallend en het vermelden waard dus bij deze:
1764924681727.png

Heb mijn grote vriend van de chatbot is even aan zijn tanden gevoeld. Hij gaf aan dat zowel FF, NBT en Fender zullen spelen op PP. Om het te testen heb ik gevraagd naar Rolling Stones, en daarbij geeft hij een ander antwoord.

Meest opvallend is dat de dag die hij aangeeft bij NBT ook de enigste dag is dat in hun schema nog kan. Fender daarintegen heeft nog helemaal niks aangekondigd dus dit lijkt me ook niet te kloppen.

En daarbij de grootste kanttekening is dat ik het ook nog eens getest heb op een incognito pagina. Daarbij gaf hij op dezelfde antwoorden dat hij het niet wist. En alleen de namen die op de line-up staan zei hij ja.

Geen idee wat we er mee moeten, maar ik vond het opvallend en het vermelden waard dus bij deze:
Bekijk bijlage 17511
Laat maar zitten, in dezelfde chat geeft hij aan dat Bruce Springsteen ook komt :LOL:

3 Festivals in Engeland, is nog geen tour langs de festivals.
Zou het wel toejuichen om ze een keertje naar Landgraaf te halen, maar BKS lijkt mij aannemelijker. En DTRH en LL zijn ook nog in de race.
BKS en DTRH zijn al voorzien qua headliners. Denk dat FDC die status inmiddels wel heeft voor die categorie festivals. En op LL stonden ze vorig jaar al.

Zou schitterende sub voor Pinkpop zijn. Maar ik denk niet dat er nog een act van dat formaat bijkomt.

• Leuk
Waarderingen: Festivaltime

Bekijk bijlage 17511
Haha lang leve de chatbot🤣 van mij mogen ze allebei doorkomen maar acht de kans toch klein met meneer Fender.

Ik houd het op war on drugs erbij. Ook missen we nog een dj act, laatste jaren zoals Lost Frequencies en Purple Disco Machine. Paul Kalkbrenner dit jaar met een zonnetje op je bol?

• Leuk
Waarderingen: JohndeBever
BKS en DTRH zijn al voorzien qua headliners. Denk dat FDC die status inmiddels wel heeft voor die categorie festivals. En op LL stonden ze vorig jaar al.

Zou schitterende sub voor Pinkpop zijn. Maar ik denk niet dat er nog een act van dat formaat bijkomt.
Sowieso al qua tourplanning. Ziet er meer uit als eind augustus enkele festivals om daarna de zalen in te duiken. Zou mij erg verbazen als er juni-festivals bijkomen.

Wat voor acts qua grootte kunnen we dan nog wel verwachten?
Ik hoop nog wel op wat namen als skindred of grandson die staan ook op Southside

Bekijk bijlage 17511
Ha ha klopt niet veel van, als ik jou namen vraag zegt ie van allemaal dat ie ‘t niet weet.

Helaas ook Within Temptation die moeten gewoon komen. Wat mij betreft kan dat ook overdag als ze maar komen.

Wie hij wel zegt dat komen bij mij zijn de Dropkick Murphy’s op zondag 🤔
Alter Bridge op vrijdag 🤔 en Volbeat op zaterdag 🤔

Zou gaaf zijn als deze 3 komen. Maar kunnen ‘t beter maar gewoon afwachten denk ik 😉 helaas. Dan onze grote vriend te geloven

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: JohndeBever
Zag dat Alanis Morissette vanaf 24 juni door Ierland en UK ging touren samen met Skunk Anansie en wet leg!
Misschien Skunk Anansie voor de zaterdag als sub of noord afsluiter?

Edit: Skunk Anansie weekend in UK dus uitgesloten

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Festivaltime
Zag dat Alanis Morissette vanaf 24 juni door Ierland en UK ging touren samen met Skunk Anansie en wet leg!
Zouden 2 super namen zijn die zeker door mogen komen. Maar onze grote vriend weet dat niet, we moeten ‘t aan Pinkpop zelf vragen 🤣

• Haha
Waarderingen: colette283
Zouden 2 super namen zijn die zeker door mogen komen. Maar onze grote vriend weet dat niet, we moeten ‘t aan Pinkpop zelf vragen 🤣
Skunk Anansie staat al in Eindhoven plus zitten al redelijk vol in het Pinkpop weekend. Moeten dan 4 dagen achtereen spelen en reizen vanuit UK. Zie ik helaas dus niet gebeuren.

Wat voor acts qua grootte kunnen we dan nog wel verwachten?

Collage Art Animation GIF by Volbeat

• Haha
Waarderingen: BatMutsje en Timmetje
De Chatbot heeft al eens eerder iets verklapt......
Als ze meelezen hebben ze het nu misschien snel gecorrigeerd.
Ik zou het dus niet uitsluiten.

Edit: Skunk Anansie weekend in UK dus uitgesloten
Als Skunk Anansie niet meer kan, dan mag Alanis ook zeker doorkomen! Of kan dit planmatig niet meer?

• Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop
Zijn deze twee artiesten tegenwoordig niet meer materiaal voor Bospop? Ik denk dat ze daarmee precies de doelgroep aanspreken die ze voor zich hebben.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en elo
Ha ha klopt niet veel van, als ik jou namen vraag zegt ie van allemaal dat ie ‘t niet weet.

Helaas ook Within Temptation die moeten gewoon komen. Wat mij betreft kan dat ook overdag als ze maar komen.

Wie hij wel zegt dat komen bij mij zijn de Dropkick Murphy’s op zondag 🤔
Alter Bridge op vrijdag 🤔 en Volbeat op zaterdag 🤔

Zou gaaf zijn als deze 3 komen. Maar kunnen ‘t beter maar gewoon afwachten denk ik 😉 helaas. Dan onze grote vriend te geloven
Volbeat staat zaterdag op Hellfest, kunnen alleen op zondag en aangezien daar de south sub en north head al bekend zijn lijkt het me duidelijk dat ze niet komen.

Users who are viewing this thread