Sport algemeen

Dat gaat in NL pas het allerlaatste redmiddel zijn. En ondertussen iedereen maar "verbaasd" doen hoe de harde kern dan vuurwerk naar binnen krijgt. Man!! Dat gebeurt in de dagen voor de wedstrijd samen met insiders die toegang hebben. Echt te bizar voor woorden

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Gewoon punten in mindering brengen bij dit soort gedrag.

Dat gaat in NL pas het allerlaatste redmiddel zijn. En ondertussen iedereen maar "verbaasd" doen hoe de harde kern dan vuurwerk naar binnen krijgt. Man!! Dat gebeurt in de dagen voor de wedstrijd samen met insiders die toegang hebben. Echt te bizar voor woorden
Lost weinig op vrees ik. Dan werk je in de hand dat gekken bij een andere club vuurwerk op het veld gaan gooien.

Lost weinig op vrees ik. Dan werk je in de hand dat gekken bij een andere club vuurwerk op het veld gaan gooien.
ik denk dat zoiets wel meevalt. Seizoenskaarten en tickets centraliseren en op naam registeren. Als er echt iemand tot dat in staat is, valt met minimale uitzoekwerk toch wel te achterhalen wat de achtergrond van die persoon is.

In het niet kunnen zit het probleem niet, echter heeft het tuig teveel macht in de stadions. Daarom gewoon punten in mindering imo, dan komt er echt wel meer sociale controle ook in het stadion. Want een boete voor de club boeit zo’n stuk tuig toch niet, maar liggen wel wakker van 3 punten in mindering.

• Leuk
Waarderingen: zero
En ik was nog wel in de veronderstelling dat Etienne Vaessen de grootste randdebiel in het stadion zou zijn.

Verder weet ik ook niet zo goed wat nou daadwerkelijk hiertegen zou helpen.

En ik was nog wel in de veronderstelling dat Etienne Vaessen de grootste randdebiel in het stadion zou zijn.

Verder weet ik ook niet zo goed wat nou daadwerkelijk hiertegen zou helpen.

Je kan de vakken waaruit vuurwerk komt gewoon leeg houden.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Ja, misschien gebeurt dat ook een wedstrijd, of een paar wedstrijden. Maar of je het daarmee uitbant..

Gewoon een seizoen lang. Geen idee of er mensen op de wachtlijst staan voor een seizoenskaart, maar dan laat je die gewoon de rest van het seizoen in die vakken zitten of iets dergelijks.

Gewoon een seizoen lang. Geen idee of er mensen op de wachtlijst staan voor een seizoenskaart, maar dan laat je die gewoon de rest van het seizoen in die vakken zitten of iets dergelijks.
Er zitten nogal wat mensen daar achter het doel. Beetje fors om een heel seizoen lang duizenden mensen te straffen die gisteren niets afsteken, gooiden of naar binnen hebben gebracht.

Users who are viewing this thread