Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik verwacht voor de zaterdag nog The prodigy en zondag Volbeat er nog bij. Voor de vrijdag zou ik het zo snel even niet weten. Maar die dag mag eigenlijk de grootste namen nog erbij krijgen.
Ik hoop ook nog op een Halsey aangezien ze ook op RW staat, of zou ze dan juist nu al aangekondigd moeten zijn? En is de kans vrij klein dat ze nog wordt aangekondigd voor pp?
Ik verwacht voor de zaterdag nog The prodigy en zondag Volbeat er nog bij. Voor de vrijdag zou ik het zo snel even niet weten. Maar die dag mag eigenlijk de grootste namen nog erbij krijgen.
Volbeat lijkt mij te groot om nog erbij te komen maar een mens mag hopen! Vrijdag heeft met Teddy Swims en Zara Larsson op papier al 2 grote subs al weet ik niet of die samen met TOP genoeg dagtickets gaan verkopen, heb ook geen idee welke artiest je daarbij moet zetten om daar echt wat aan te kunnen doen, vandaar dat ik niet zo'n grote naam meer verwacht, hoop nog een paar gitaren voor de weekendgangers.
Denk trouwens echt dat die vrijdag qua dagtickets niet best gaat lopen tuurlijk zijn het populaire acts maar zie ze niet een dag voltrekken en zara larsson en teddy swims samen vind ik een bijzondere combi met 21 pilots
Denk trouwens echt dat die vrijdag qua dagtickets niet best gaat lopen tuurlijk zijn het populaire acts maar zie ze niet een dag voltrekken en zara larsson en teddy swims samen vind ik een bijzondere combi met 21 pilots
langzaamaan wel benieuwd of Pinkpop in 2026 Foo Fighters als benelux exclusief heeft?
Berlijn en Munchen zijn ook niet bepaald om de hoek, Parijs licht wellicht dichtsbij van de 2026 shows van Foo Fighters.
dat kan wel eens invloed hebben op die dagtickets?
langzaamaan wel benieuwd of Pinkpop in 2026 Foo Fighters als benelux exclusief heeft?
Berlijn en Munchen zijn ook niet bepaald om de hoek, Parijs licht wellicht dichtsbij van de 2026 shows van Foo Fighters.
dat kan wel eens invloed hebben op die dagtickets?
Ook een fanbase die even €150 euro voor een dagtickets neerlegt? Ik denk dat een klassieke act erbij nog wel een kan werken zodat papa of mama ook mee wilt.
Ik dacht te hebben gelezen in het AD of de Limburger dat het een exclusieve Benelux show is!
Ook een fanbase die even €150 euro voor een dagtickets neerlegt? Ik denk dat een klassieke act erbij nog wel een kan werken zodat papa of mama ook mee wilt.
Ide: „En het is acht jaar geleden dat ze in Nederland optraden. Als je dan deenige Benelux-show hebt en het is zo lang geleden dat ze in Nederland stonden, dat is wel heel erg fijn”
O dat zal me niks tegenvallen hoor want gun Pinkpop echt hun goeie verkoop want de laatste jaren liep het gewoon niet bij hun dan zou het fijn zijn als ze de wind weer in hun zeil kunnen krijgen. Maar was meer beredeneerd vanuit de afgelopen jaren en ik zie 21 pilots nou niet echt veel meer kaarten verkopen als een van de headliners van vorige jaar bijvoorbeeld
Heb het idee dat ze voor hun eigen bestwil NL een jaartje laten overslaan. Maar zodra die vrijdag achterloopt, ze hier toch weer worden neergezet om een boost te geven.