Rock Werchter 2026

Opvallend trouwens dat Kasabian ook vanuit de UK wordt ingevlogen zo lijkt het, gezien hun grote show in Londen die zaterdag. Allicht nu al gelost om extra Britten naar hier te lokken?

• Leuk
Waarderingen: iPopz_Butaye en jimmywe
Zou zaterdag niet trouwens gewoon dit zijn:

Main: Gorillaz - 21P - Halsey - Kneecap
Barn: Pixies - Berninger - Haunted Youth
Ja, kan prima. Heb je een mooi coherente main.
Zie Berninger wel niet als voorlaatste in de Barn staan, maar da's een detail.

Ik zie APC echt niet op de main staan hoor, daar moet je toch wel enigszins radio-vriendelijke acts hebben staan. Denk dat 99% van het veld geen idee heeft naar wie ze zitten te kijken,

Ja, die zat bomvol in 2024.
Maar moet je eens naar hun Vorst Nationaal show gaan kijken op Ticketmaster. Dramatisch hoeveel plaatsen daar nog voor vrij zijn.
Dat Royel Otis boven hen staat op de website zegt mij dat die hun Vorst Nationaal beter verkocht hebben dan die van TLDP...

The Last Dinner Party staat midden van de dag op de main, lijkt me.
toch raar idd, heb soms het gevoel dat dit soort groepen te snel in een te grote zaal wordt gezet, zie ook Big Thief, fan van allebei trouwens

Still find it amazing that people are guessing the Thursday running order on the main stage after the leak

Ik zie APC echt niet op de main staan hoor, daar moet je toch wel enigszins radio-vriendelijke acts hebben staan. Denk dat 99% van het veld geen idee heeft naar wie ze zitten te kijken,
Dat heeft het bij The Lumineers ook niet dus laat er dan op z'n minst heerlijke muziek door de speakers klinken.

Users who are viewing this thread