Rock Werchter 2026

De naam van morgen is in elk geval niet de frisse jonge naam die voor tegengewicht zal zorgen bij de dit jaar opvallend oudere bovenkant van de affiche. Hopelijk komt er in latere drops toch nog wat jong geweld dat hits gehad heeft in het voorbije decennum.
Ik denk dan gelijk aan KoL...

De naam van morgen is in elk geval niet de frisse jonge naam die voor tegengewicht zal zorgen bij de dit jaar opvallend oudere bovenkant van de affiche. Hopelijk komt er in latere drops toch nog wat jong geweld dat hits gehad heeft in het voorbije decennum.
Zijn hier dan echt mensen op het forum die meer weten over bepaalde aankondigingen? Of is dit gewoon een beredeneerde gok?

Zijn hier dan echt mensen op het forum die meer weten over bepaalde aankondigingen? Of is dit gewoon een beredeneerde gok?
Denk dat bij een aankondiging om 8u de dag/avond voordien al wat persberichten uitgaan. Vandaar dat je de dag voordien ineens meer mensen in the know hebt.

Ik zat net een stuk te bekijken van de show van David Byrne, hoop echt dat hij met deze productie door komt en dat past in de Barn. Goede setlist ook. Vorige keer was ik helemaal omver geblazen door zijn productie en show. En dat terwijl ik bijna achteraan zat

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Zeker. Sportpaleis in een wip uitverkocht en karrenvracht aan hits. Lang weggeweest, maar blijft een topartiest. Niet vernieuwend, maar dat zal die 50.000 man voor dat podium begin juli worst wezen.
Dankje, was in de tijd van zijn grote hits nog een peuter, kan het moeilijk inschatten daarom. Van de week wel naar zijn werk geluisterd en kende stiekem toch een nummer of 8 ga zeker kijken als ze hem echt hebben

• Leuk
Waarderingen: Rooss, Wout_VS en Bwoite
Moby is de enigste van de grote sterren die onlangs in Luxemburg zijn aangekondigd voor juli die zijn optreden volledig uitverkocht heeft.
Anderen zoals Lenny Kravitz, Katy Perry of Gorillaz hebben nog tickets te koop. Commercieel een heel goede naam op de affiche.

Moby is de enigste van de grote sterren die onlangs in Luxemburg zijn aangekondigd voor juli die zijn optreden volledig uitverkocht heeft.
Anderen zoals Lenny Kravitz, Katy Perry of Gorillaz hebben nog tickets te koop. Commercieel een heel goede naam op de affiche.
Een idee wat de prijzen van Moby toen waren in het Sportpaleis?

In Luxemburg 89 euro voor een staanplaats en iets boven 100 Euro voor frontstage om Moby te zien.
De prijzen van de anderen waren nóg prijziger (jammere evolutie wel). Maar had toen ook wel graag gaan kijken naar Moby. Zeker opnieuw welkom. Ik vond het in 2008 echt wel top.

latest

Users who are viewing this thread