Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
The xx en Lorde lijken me inderdaad de grote zekerheden. David Byrne in het geval dat ze zoals in 2024 voor 4 grote namen gaan?

Ik geloof niet in een M&S daar. Eerder een TWOD dan.

• Leuk
Waarderingen: olifantengras
Lorde - The XX - The War On Drugs
David Byrne - PinkPantheress - Teddy Swims - Interpol - Matt Berninger - CMAT - Weval - KI/KI

En hier nog een hoop kleine(re) namen...met de line-up van vorig jaar in gedachte blijft het enorm gissen. Toen ook een hoop verrassende namen on top of the bill. TWOD lijkt me een logische vervanger voor Nothing But Thieves.

• Leuk
Waarderingen: olifantengras
David Byrne - PinkPantheress - Teddy Swims - Interpol - Matt Berninger - CMAT - Weval - KI/KI

En hier nog een hoop kleine(re) namen...met de line-up van vorig jaar in gedachte blijft het enorm gissen. Toen ook een hoop verrassende namen on top of the bill. TWOD lijkt me een logische vervanger voor Nothing But Thieves.
Teddy lijkt me toch sowieso Pinkpop te worden, moest er vorig jaar al spelen

• Leuk
Waarderingen: TBK en Bob105

Hoop dat de kikis van deze wereld ver weg blijven want voor mijn gevoel is dat echt het laatste puzzelstukje om dtrh een Lowlands kopie te laten worden. Nu zit er gevoelsmatig toch nog wel een leuk verschil tussen beide festivals

• Leuk
Waarderingen: daily en olifantengras
Hoop dat de kikis van deze wereld ver weg blijven want voor mijn gevoel is dat echt het laatste puzzelstukje om dtrh een Lowlands kopie te laten worden. Nu zit er gevoelsmatig toch nog wel een leuk verschil tussen beide festivals
Tja, als De Jeugd en consorten er kunnen staan zie ik dit ook wel gebeuren.

Als dit het wordt ga ik echt huilen van blijdschap

• Leuk
Waarderingen: KuuL

Users who are viewing this thread