Lowlands 2026

Ik krijg steeds meer het gevoel dat ze iets uit de hoge hoed gaan toveren. Tyler lijkt me wel de grootste kanshebber, samen met Florence óf lorde(zoals anderen ook zeiden, lijkt me allebei wel onwaarschijnlijk).

Maar wat hou je dan nog over? Alle mogelijke headliners(die realistisch op LL zouden passen) zijn dan wel vergeven, lijkt mij. Zou er dan toch een Nederlandse headliner komen? Of een naam die je op geen enkel ander festival in de buurt kan zien?
Het is pas november. Zullen nog wel wat headliners bij andere festivals in augustus bijkomen die nog niet bekend zijn.

• Leuk
Waarderingen: davadude en Raskolnikov
Ik krijg steeds meer het gevoel dat ze iets uit de hoge hoed gaan toveren. Tyler lijkt me wel de grootste kanshebber, samen met Florence óf lorde(zoals anderen ook zeiden, lijkt me allebei wel onwaarschijnlijk).

Maar wat hou je dan nog over? Alle mogelijke headliners(die realistisch op LL zouden passen) zijn dan wel vergeven, lijkt mij. Zou er dan toch een Nederlandse headliner komen? Of een naam die je op geen enkel ander festival in de buurt kan zien?
David Byrne, my bloody valentine, of rosalia met haar nieuwe album lux zouden ook wel nog kunnen? Nederlandse artiest liever niet maar als het dan toch moet denk ik joost, met een show op coachella dit voorjaar.

Ik ga hier een paar mensen boos mee maken, maar ik vind Paul Kalkbrenner elke keer weer een mega saaie boeking.
Ik deel dit ook wel ja. Vind het meer iets voor Tommorowland/Mysteryland oid. Ik vind zijn trekjes achter de booth ook gewoon een beetje too much en wat gemaakt, maar soit.

• Leuk
Waarderingen: mgbss en voordiepaal
David Byrne, my bloody valentine, of rosalia met haar nieuwe album lux zouden ook wel nog kunnen? Nederlandse artiest liever niet maar als het dan toch moet denk ik joost, met een show op coachella dit voorjaar.
Lowlands verzuimde in 2009 om mbv te boeken terwijl Pukkelpop ze toen wel had. Dan kan je aannemen dat ze voor 2026 geen kans maken.

Lowlands verzuimde in 2009 om mbv te boeken terwijl Pukkelpop ze toen wel had. Dan kan je aannemen dat ze voor 2026 geen kans maken.
Er is nu meer een revival van shoegaze bezig ook wel met een lange aanloop, ride, slowdive, mbv is denk ik de kers op de shoegaze taart.
Primavera heeft dat goed in de gaten, en plaats mbv dan ook hoog in de lineup! Zou voor lowlands een goede boeking zijn, alleen al om de back to basic lowlands terug te krijgen

Users who are viewing this thread