Pinkpop 2026

Florence te moeilijk? Is toch heel toegankelijke popmuziek? Laatste albums niet wat minder, maar ervoor zeker wel in de tijden van de grote hits. Nu beetje zoals The Last Dinner Party vind ik en die stonden afgelopen editie ook gewoon op Pinkpop šŸ‘
Als Noord afsluiter zou het eventueel kunnen, maar als headliner niet.

Wie gaat in vredesnaam Limp Bizkit als headliner programmeren. Kijk, heel erg leuk, jeugdsentiment, een uurtje hits knallen maar kom op. Dat was in 2014 een middaguurtje op Pinkpop. Het slaat nergens op.
GnR + LP zijn al 2 enorm dure headliners. Vanuit budget zou ik het snappen. En als je rest van undercard bekijkt past het best binnen 'het compleet plaatje'.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Sabrina - M&S - The Cure zegt mijn gevoel nu. Hoop wel nog erg op een knaller zoals Foo Fighters ipv ā€œmaarā€ Mumford & Sons, maar we zullen zien

The Cure en de Pilots zijn imo wel zekerheidjes.
Do: Sabrina Carpenter - (Fred Again?)
Vr: M&S - The xx
Za: Gorillaz - 21 Pilots
Zo: TWOD - The Cure

Dit zou het lijstje kunnen worden van Werchter volgens jimmywe.
Zou Pinkpop alledrie de headliners delen met Werchter? Komt toch ook niet vaak voor volgens mij? En met alles wat op tour is zou je dat dit jaar zeker niet verwachten.

Katy Perry is toch al uitgesloten inmiddels? GnR lijkt me niet logisch als Pinkpop/Mojo dat nog aandurft.
ik geeft het nog maximaal 2 weken tot er Pinkpop nieuws is... gewoon een gokje
Pinkpop wacht gewoon tot ze zelf willen aankondigen, of ze wachten nog tot iemand groen licht geeft en op een knop drukt?
ik denk dat we misschien moeten kijken bij headliners die in begin 2026 in Zuid Amerika / Mexico optreden en de kans hebben in de zomer naar EU te komen, dan denk ik aan Noah Kahan, Mumford and Sons, Sabrina Carpenter, Chappel Roan, The Killers (op bijvoorbeeld Lollapalooza's, Estereo Picnic of bijvoorbeeld Out of the Blue (MX). Of Benson Boone die voor 2026 nog helemaal niets aangekondigd heeft...
Wellicht nog steeds geduldig blijven wachten op die juni tourdata in EU van Foo Fighters, dat zal ook niet zo lang meer duren.
En zo lang TRNSMT niet met The Cure komt, blijven die zonder NL datum zitten.
Volbeat heeft het Pinkpop weekend nog ruimte, Pinkpop kan nog TOP / Yungblud samen met Hu/So hebben, TRNSMT kan gunstig uitpakken in samenwerking met Pinkpop.

ik denk dat we misschien moeten kijken bij headliners die in begin 2026 in Zuid Amerika / Mexico optreden en de kans hebben in de zomer naar EU te komen, dan denk ik aan Noah Kahan, Mumford and Sons, Sabrina Carpenter, Chappel Roan, The Killers (op bijvoorbeeld Lollapalooza's, Estereo Picnic of bijvoorbeeld Out of the Blue (MX). Of Benson Boone die voor 2026 nog helemaal niets aangekondigd heeft...
Wellicht nog steeds geduldig blijven wachten op die juni tourdata in EU van Foo Fighters, dat zal ook niet zo lang meer duren.
En zo lang TRNSMT niet met The Cure komt, blijven die zonder NL datum zitten.
Volbeat heeft het Pinkpop weekend nog ruimte, Pinkpop kan nog TOP / Yungblud samen met Hu/So hebben, TRNSMT kan gunstig uitpakken in samenwerking met Pinkpop.
Noah Kahan, The Killers, Boone en Volbeat zijn geen headliners. De Foo's is meer wishful thinking dan een reƫle optie. Als je dan naar de namen op Werchter kijkt lijkt het puzzeltje simpeler dan je het hier doet lijken. Het gaat uit het rijtje Mumford, Cure, Carpenter, Pilots, Yungblud komen. Met een kleine kans op GnR.

Do: Sabrina Carpenter - (Fred Again?)
Vr: M&S - The xx
Za: Gorillaz - 21 Pilots
Zo: TWOD - The Cure

Dit zou het lijstje kunnen worden van Werchter volgens jimmywe.
Zou Pinkpop alledrie de headliners delen met Werchter? Komt toch ook niet vaak voor volgens mij? En met alles wat op tour is zou je dat dit jaar zeker niet verwachten.
Er is niet veel op tour wat in het pinkpop segment valt denk dat we al heel veel festivals zien met de zelfde bovenkant en daar zal RW en Pinkpop ook onderdeel van zijn verwacht ik zal 2 headliners wel delen denk ik met M&S en The Cure. Zie 21 Pilots of Sabrina ook wel komen trouwens zal wat van die namen zijn en dan misschien nog een andere die RW niet heeft

Pinkpop wacht gewoon op groen licht van Foo Fighters of Sabrina Carpenter en gooit op dat moment of kort daarna tweederde van het programma naar buiten om uiteindelijk daarna te starten met de ticketverkoop. Waar andere festivals meerdere malen naar buiten komen met wat namen en ticketverkoop doet Pinkpop alles in 1 of 2 mediaberichten... Het is ook een strategie zeg maar........

Pinkpop wacht gewoon op groen licht van Foo Fighters of Sabrina Carpenter en gooit op dat moment of kort daarna tweederde van het programma naar buiten om uiteindelijk daarna te starten met de ticketverkoop. Waar andere festivals meerdere malen naar buiten komen met wat namen en ticketverkoop doet Pinkpop alles in 1 of 2 berichten... Het is ook een strategie zeg maar........
Maar zie je die met Sabrina als eerste naam komen als ze ook The Cure en Mumford of de Pilots hebben? Je kunt de reacties al voorspellen.

... tweederde van het programma naar buiten om uiteindelijk daarna te starten met de ticketverkoop. Waar andere festivals meerdere malen naar buiten komen met wat namen en ticketverkoop doet Pinkpop alles in 1 of 2 mediaberichten... Het is ook een strategie zeg maar........
zou wel toeval zijn als ze dat 'alweer' zo doen ;)

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Maar zie je die met Sabrina als eerste naam komen als ze ook The Cure en Mumford of de Pilots hebben? Je kunt de reacties al voorspellen.
Ja maar dan wel als Sabrina meedere festivals tegelijk dropt. En die data moeten een toch een keer komen....

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread