Rock Werchter 2026

Jehnny Beth op NOS. Ook wel een darling van de boekers.
En terecht zeg! Beklijvend optreden toen op de Slope. Wel niet zoveel toeschouwers. Maar daar hebben wel meer laatste-acts-op-de-Slope last van. Mensen die al massaal klaar staan voor de headliner he.

Jehnny Beth op NOS. Ook wel een darling van de boekers.
Heeft België ook overgeslagen op haar huidige tour, dus mag nog wel eens terugkomen.
Al stond ze wel voor een ontzettend leeg veld op de Slope in 2022... Beste show van die editie wel, wat mij betreft.

Wel niet zoveel toeschouwers. Maar daar hebben wel meer laatste-acts-op-de-Slope last van. Mensen die al massaal klaar staan voor de headliner he.
Was ook op de zondag, als ik mij goed herinner? Merk bij mijzelf ook vaak dat de benen dan op zijn om mij nog eens richting Slope te verplaatsen. ;)

Was ook op de zondag, als ik mij goed herinner? Merk bij mijzelf ook vaak dat de benen dan op zijn om mij nog eens richting Slope te verplaatsen. ;)
Ja, zondagavond, voordat de Peppers op de main stage gingen afsluiten.
Toen heel veel enthousiasme en mensen die al klaar gingen staan voor RHCP, want wisten wij veel dat die er het jaar nadien opnieuw zouden staan...

Bad Omens dat genoemd wordt in het Graspop topic is natuurlijk niet onlogisch. Maar ik zie die toch liever naar RW komen als sub.

Users who are viewing this thread