Dave Grohl en Foo Fighters, Nirvana en aanverwante projecten

In de email met de tour geven ze aan:
EU & UK... Stay tuned!!!
Volop ruimte voor festivals nog in dit tourschema. Zowel Pinkpop als Lowlands zou nog kunnen qua datumspreiding. Maar meestal kondigen bands niet zelf de festivals aan, mogelijk dat het dan toch nog even speculeren blijft:unsure:

Laatst bewerkt:
Volop ruimte voor festivals nog in dit tourschema. Zowel Pinkpop als Lowlands zou nog kunnen qua datumspreiding. Maar meestal kondigen bands niet zelf de festivals aan, mogelijk dat het dan toch nog even speculeren blijft:unsure:
Ik denk dat de kans op LL praktisch 0 is. Veel te klein gat in het tourschema. Ze gaan niet van Amerika naar een maandje Europa om weer naar Amerika te gaan.

• Leuk
Waarderingen: Bart1981
Bekijk het anders, waarom niet? Om maar een voorbeeld te geven, volgens mij deed Coldplay dit ook al een paar keer.
Voorverkoop is tegenwoordig super ingewikkeld, met registratiefasen, 100 herinneringen, 5 verschillende verkoopmomenten en talloze posts op sociale media. Ik kan me niet voorstellen dat je dat voor twee voorverkopen tegelijk doet.

Je hebt gezien dat ze in augustus en september door Amerika touren? Die komen echt niet even terug naar Europa voor Lowlands, ook al zit daar een klein gat.

Je hebt gezien dat ze in augustus en september door Amerika touren? Die komen echt niet even terug naar Europa voor Lowlands, ook al zit daar een klein gat.
ah nee idd. Ik verwacht ook niet dat ze op LL komen. Bedoelde het alleen qua datumspreiding, maar dat klopt idd niet. Ik denk wel dat Pinkpop gebakken zit.

ah nee idd. Ik verwacht ook niet dat ze op LL komen. Bedoelde het alleen qua datumspreiding, maar dat klopt idd niet. Ik denk wel dat Pinkpop gebakken zit.
Benieuwd of ze dan 3 dagen achtereen gaan spelen en Hurricane/Southside meepakken. Die kunnen met 2 een grotere pot geld neerleggen dan Pinkpop alleen.

Dat wel. Ik vind er ook niet veel aan, maar 2024 was met voorsprong de beste keer. Minder gelul, meer vaart.

Dat wel. Ik vind er ook niet veel aan, maar 2024 was met voorsprong de beste keer. Minder gelul, meer vaart.
Dat is wat mij er wel aan stoorde, dat overdreven gelul tussendoor of een rondje grappig doen met wat covers. Ze hebben genoeg nummers om 2 uur lekker vol te spelen. Doe dat lekker.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
Bekijk het anders, waarom niet? Om maar een voorbeeld te geven, volgens mij deed Coldplay dit ook al een paar keer.
Morgen komt er geen EU/UK aankondiging van de Foo’s. Die gaan ze 100% zeker eerst teasen, net als de USA leg van vandaag. De UK is heel belangrijk voor de Foo’s. De vorige keer werd de UK tour ook een week lang geteast.

Morgen komt er geen EU/UK aankondiging van de Foo’s. Die gaan ze 100% zeker eerst teasen, net als de USA leg van vandaag. De UK is heel belangrijk voor de Foo’s. De vorige keer werd de UK tour ook een week lang geteast.
Why would they tease something what they already announced in newsletter “eu & uk stay tuned”

I’m not saying it will be tomorrow, it will be probably in a week or two, but no need for tease…

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread