Rock Werchter 2026

Kings Of Leon > Foo Fighters
The Last Dinner Party > Mumford & Sons > Fred Again..
Gorillaz > Twenty One Pilots
Lorde > The Cure

Barn: Olivia Dean, Pixies, A Perfect Circle, Teddy Swims

TW Classic / apart event op de weide van Werchter: Sabrina Carpenter
Pukkelpop: Florence + The Machine
Kan ik ergens tekenen want dit is wel echt de beste voorspelling die ik langs heb zien komen persoonlijk gezien.

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico en Joslittel
Lorde > The Cure

TLDP heeft de hype mee, maar zo hoog?

• Leuk
Waarderingen: koolket en Joslittel
Lorde > The Cure

Mooi lijstje, maar Teddy Swims verwacht ik eigenlijk wel als 2 na laatste op de main. Verder is het ook plausibel om de foos op classic te zetten en Carpenter op RW

Mooi lijstje, maar Teddy Swims verwacht ik eigenlijk wel als 2 na laatste op de main. Verder is het ook plausibel om de foos op classic te zetten en Carpenter op RW
Kan, maar ik schat de mate waarin Sabrina een eigen veld / event gaat willen doen groter dan dat de Foo's dat zouden willen doen. Plus.. de reacties op een Sabrina-announcement.. haha.

Ja ik kan er ook nog steeds niet aan wennen dat in het huidige muzikale landschap één goede cd voldoende is om als sub op major festivals te staan met meer dan 80k bezoekers.
Conan Gray heeft gisteren trouwens, na een uitverkochte Vorst-show, nu ook een Sportpaleis-show aangekondigd in het voorjaar (mei) van volgend jaar. Moest 't in februari / maart hebben geweest, had ik 'm à la de zondag van afgelopen jaar ook opgeschreven voor een dikke mainstage-spot. Nu schat ik die kans wat lager in. Nog zo'n jonge artiest die een enorme boom heeft doorgemaakt.

Over boom gesproken.. Benson Boone zijn we hier allemaal wel wat aan het vergeten, denk ik.

• Leuk
  • Sad
Waarderingen: Piranha43 en Joslittel
Het zijn goede albums, het is een goede band en de hype zeker waard. Maar het is ook een jonge band voor wie AFAS Live de grootste clubshow tot nu toe is. Laat ze met alle liefde op RW26 komen, maar alsnog lijkt het me een te hoog gegrepen spot.
Je hebt dan ook wel in die voorspelling 2 volwaardige headliners er voor staan dus dat er dan een kleinere sub staat is niet gek toch?

Het zijn goede albums, het is een goede band en de hype zeker waard. Maar het is ook een jonge band voor wie AFAS Live de grootste clubshow tot nu toe is. Laat ze met alle liefde op RW26 komen, maar alsnog lijkt het me een te hoog gegrepen spot.
Eerdere subs: Deftones, Greta Van Fleet, James Blake, Sum 41, Royal Blood, Khruangbin, Bastille, Macklemore, Balthazar.. Vind dat die wel thuishoren in dat rijtje. Als je schat dat die band nog groter gaat worden dan Vorst (nog niet uitverkocht overigens), maar toch wel een tikkeltje groter dan de AFAS live ook dan denk ik dat 't wel goed komt.

Lorde > The Cure

Ja jongens, dat veegt alle line ups post covid van de tabellen dan.

Users who are viewing this thread