Rock Werchter 2026

Ik denk omgekeerd, toch? Zeker als je weet hoe het in '22 er met hen van af ging na Stromae.
Dat zeg ik toch? Gorillaz en daarna Twenty One Pilots. Wat Jimmy laatst al zei: Twenty One Pilots is huge onder een bepaalde doelgroep.

Dus dat rest ons nog de donderdag en vrijdag. Gewoon Mumford en Sabrina dan? Of komt er nog een verrassing (Foo Fighters?, Rosalia?) op de proppen?

Benieuwd ook voor welke subs uit dit rijtje er dan nog plaats is: The XX, Florence (te groot?), Lorde, Benson Boone, Electric Callboy, Jack White.

Lorde bij Sabrina en The XX bij Mumford? En Florence dan toch gewoon PKP inhalen..
Er zal toch wel iets van een verassing komen? De kaartverkoop is niet voor niets zo laat.... Ik houd goede hoop dat er nog een knaller op die vrijdag of donderdag bijkomt.

Florence kunnen we nog wel invullen, The XX ook hoop ik.
Florence erbij voor de zondag dan? Ik denk dat RW net niet superwaarschijnlijk is. Tenzij ze voor de donderdagafsluiter wil staan en de dag erna in Italië wil spelen.

Ik droom nog steeds van Oasis als de konijn uit de hoge hoed. Er kwam hier een keer een bericht langs van een deel van LN met Oasis voor 100 miljoen om op enkele festivals in 2026 te verschijnen. Mogelijk onzin maar áls het waar is dan is RW wel typisch één van de festivals die dat kunnen accommoderen.

• Geweldig
Waarderingen: musicislife
Florence erbij voor de zondag dan? Ik denk dat RW net niet superwaarschijnlijk is. Tenzij ze voor de donderdagafsluiter wil staan en de dag erna in Italië wil spelen.
Donderdag, als het goed is. Of er moet wat veranderd zijn. Gorillaz had ik ook op PKP gedacht. Misschien toch wat geschoven.

Thursday, hopefully. Or maybe something has changed. I thought Gorillaz would be on PKP too. Maybe they've moved things around a bit.
Or tbf maybe nothing has changed at all.

(I say that as someone who expects Florence at RW)

Kings Of Leon > Foo Fighters
The Last Dinner Party > Mumford & Sons > Fred Again..
Gorillaz > Twenty One Pilots
Lorde > The Cure

Barn: Olivia Dean, Pixies, A Perfect Circle, Teddy Swims

TW Classic / apart event op de weide van Werchter: Sabrina Carpenter
Pukkelpop: Florence + The Machine

Ik hoop ook dat Gorillaz afsluiten, maar die positie - afsluiten ná een populairdere act - is hen de vorige keer niet zo goed bevallen...

Als je de line-up pagina bekijkt staat Twenty One Pilots in het algemene overzicht ónder Gorillaz (alfabetisch, zo te zien), maar als je naar zaterdag kijkt staan ze erboven (in volgorde van grootte, zo te zien).
Twenty One Pilots zullen wel afsluiten.
Gorillaz in 2018 na de Queens of the Stone Age werkte dan wel weer heel goed. Maar ik hoop zelf op eerst Gorillaz volgend jaar. Kan ik nog een stukje 21 pilots zien en dan richting de tent.

Kings Of Leon > Foo Fighters
The Last Dinner Party > Mumford & Sons > Fred Again..
Gorillaz > Twenty One Pilots
Lorde > The Cure

Barn: Olivia Dean, Pixies, A Perfect Circle, Teddy Swims

TW Classic / apart event op de weide van Werchter: Sabrina Carpenter
Pukkelpop: Florence + The Machine
Dit zou wel een ideaal scenario zijn! Moet ik beginnen met vakantiedagen bijeen te schrapen

Users who are viewing this thread