Rock Werchter 2026

Pow heel netjes, heb niets met de muziek maar 2 bands die overal bijna als headliner staan op 1 dag programmeren kunnen er niet veel!

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico
Maakt het wel leuk voor ons, NOG 2 headliners ! Ik denk eerder gorillaz die afsluit, aangezien ze het promoten als visueel spectakel. Lijkt me de band van de 2 die het meest nodig is in het donker ook. Vind het wel apart dat ze dit zo vreemd aankondigen, 2 headliners op 1 dag, en er vrij mysterieus over zijn. Mogelijks wachten ze nog op een grote aankondiging (een verassing)?

Zo zie je maar. Alles hangt af van het aanbod. Vorig jaar was het systeem van 2 headliners hier nog op het forum afgevoerd wegens te duur. Als het kan zullen ze dat doen, en anders is het krabben om een headliner te vinden (Lenny Kravitz boeken dan maar).

Hopelijk een mooi alternatief tijdens Pilots in de Barn. Benieuwd naar de andere headliners. En de kaartprijs ook vooral.

Maakt het wel leuk voor ons, NOG 2 headliners ! Ik denk eerder gorillaz die afsluit, aangezien ze het promoten als visueel spectakel. Lijkt me de band van de 2 die het meest nodig is in het donker ook. Vind het wel apart dat ze dit zo vreemd aankondigen, 2 headliners op 1 dag, en er vrij mysterieus over zijn. Mogelijks wachten ze nog op een grote aankondiging (een verassing)?
Sowieso komt er hier niets groots meer bij. Voor Werchter-normen is dit gewoon een normale boeking/combinatie. Moet allemaal niet zo benoemd worden.

Opnieuw een open deur (met Florence zou dat hetzelfde geweest zijn), dus het is spannend afwachten wat er nog bij komt op donderdag/vrijdag (los van Mumford).

Moet dat dan? Denk dat het duidelijk is dat je derde aangekondigde naam een hoofdact is.

Nee, dat moet niet.

Maar jij weet ook dat er best over de woordkeuze nagedacht wordt, toch? Het hoeft niks te betekenen maar vaak genoeg wel. Nu zou het idd gewoon de richting op kunnen wijzen dat TOP de afsluiter is.

Sowieso komt er hier niets groots meer bij. Voor Werchter-normen is dit gewoon een normale boeking/combinatie. Moet allemaal niet zo benoemd worden.

Opnieuw een open deur (met Florence zou dat hetzelfde geweest zijn), dus het is spannend afwachten wat er nog bij komt op donderdag/vrijdag (los van Mumford).
Ik zou echt nog niet zo zeker zijn van M&S en al komen ze dan is de kans erg groot dat ze als een na laatste staan, verkocht de vorige keer ook niet zijn dag uit. Ik gok qua headliners nog op een vrouwelijke popzangeres op de vrijdag en harde gitaren op de lastige donderdag. Weet niet of M&S daar voor past en haalbaar is.

Mooie 2e naam! Zeker een dagticket iig voor die dag. Ken gorillaz niet erg goed maar de nrs die k wel ken kunnen me goed bekoren.

Neem aan dat ze allebei 1.5u in t donker spelen?

TOP denk wel als afsluiter idd. Maar maakt me weinig uit tbh.

Nu nog een paar leuke undercard namen en t feest is compleet

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico
Ah dat is best een leuke combinatie geworden zo op de zaterdagavond met Gorillaz en 21Pilots. Twee bands die ik niet perse wil zien waardoor er nog ruimte is om de headliners in de tenten me te pakken. Maar tegelijkertijd ook twee bands waar ik me prima mee zou vermaken als daar mijn zaterdagavond op RW uit zou bestaan. Mooi! Hiermee komt een combiticket wel weer een stapje dichterbij.

Users who are viewing this thread