Blijf die zekerheid waarmee iedereen dat zegt raar vinden. Snap het grote productie gegeven wel maar das niets dat niet aangepast kan worden in een festivaljaar..Rammstein heeft al aangekondigd om in 2026 geen shows te spelen dus die hoop kan je laten varen
Ook in ander jaren natuurlijk geen kanshebber voor Graspop overigens
Metallica staat toch ook nog op festivals + ze hebben er ook al eens gestaan dus kennen het festival.
Geen idee waarom dat dan volledig uitgesloten is. (Iets als de metallica - werchter band lijkt me bij Rammstein niet te bestaan)
Tis dat of elke 2 jaar afwisselend Maiden en dan Guns en roses op donderdag (wat ik toch wel als dag voor een heel grote naam blijf zien)
Ga ze idd wel een kans geven moesten ze komen, maar het sprak me de laatste keer datk ze luisterde minder aan.. kan nog wel veranderen tegen juni 2026, vorig jaar met imminence ook voorgehad, staan nu dagelijks opDenk niet dat Def Leppard en Twisted Sister beiden gaan headlinen
Met 2/8 headliners die niet je ding zijn een doemscenario schrijven lijkt me wel overdreven
Heb je Gojira al eens live gezien? Is wel typisch zo'n band waarbij het vaak pas klikt als je ze live ziet (was bij mij ook het geval)