Rock Werchter 2026

Ik denk dat je daar toch een beetje de plank mee misslaat. Ze hebben jarenlang inderdaad geteerd op hun legacy van de eerste platen. Maar die tijd is voorbij. De legendarische show in de Graspop lees ik al veel genoemd worden (en legendarisch was het!) en nu ook een nieuwe plaat die aanslaat. Pendulum is niet meer die has been D&B act van enkele jaren geleden maar een relevante dance act die meerdere generaties aan het bewegen krijgt. Als RW ze een keer wil boeken dan is nu juist het moment.
Oke! Wie weet dan. In NL net aangekondigd voor Paaspop niet?

Mijn ding is het niet meer maar het is jou en de andere ravers hier gegund.

• Geweldig
Waarderingen: Joslittel
Ik denk dat je daar toch een beetje de plank mee misslaat. Ze hebben jarenlang inderdaad geteerd op hun legacy van de eerste platen. Maar die tijd is voorbij. De legendarische show in de Graspop lees ik al veel genoemd worden (en legendarisch was het!) en nu ook een nieuwe plaat die aanslaat. Pendulum is niet meer die has been D&B act van enkele jaren geleden maar een relevante dance act die meerdere generaties aan het bewegen krijgt. Als RW ze een keer wil boeken dan is nu juist het moment.
Waren afgelopen zomer ook weer steengoed op de Lokerse.
Oh man, ik wil die in de Barn hebben!

Cool, also available all summer... It seemed less logical to me with her.
Curious then, that is the dream Barn headliner.

How will the cards be shuffled?
Looks like she’s subbing Florence too at NOS so certainly not asking for the top spots

She’s great

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
Die moeten ze wel echt hebben.
Zal er vanaf hangen hoe ze met Pukkelpop alles invullen. Want daar heeft ze sowieso main stage spot.
Ben benieuwd hoe ze alles in Mechelen in gaan plannen.
Even goed kiezen ze voor RAYE op herhaling (ook wel iets wat de Schuer durft) en krijgt Pkp Lorde. Alhoewel Lorde ook perfecte headliner is voor Roskilde en DTRH.

Enorme enorme turnstile fan maar zie die wel echt niet als sub staan. Zij die groter dan fontaines in 25 of Idles in 24?
Hoogstens 3e laatste op main

Barn zou natuurlijk veel beter zijn

Knocked loose andere dag als klubc headliner mag ook wel

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico
Deleted but this is the updated lineup

GORILLAZ (10/6), LIMP BIZKIT (11/6), BRING ME THE HORIZON (12/6), IRON MAIDEN (14/6)
ELECTRIC CALLBOY, PAPA ROACH, THREE DAYS GRACE ALTER BRIDGE, BABYMETAL, BILMURI, BREAKING BENJAMIN, MEGADETH, NOTHING BUT THIEVES, SOCIAL DISTORTION, THE PRETTY RECKLESS, BASEMENT, BLOOD INCANTATION, DON BROCO, GATECREEPER, JOEY VALENCE & BRAE, LOTTERY WINNERS, MAGNOLIA PARK, MALEVOLENCE, MAMMOTH, MELROSE AVENUE, PRESIDENT, SOFIAN MEDJMEDJ, STATIC-X, THE ROYSTON CLUB, THROWN, UNPEOPLE, VIANOVA, WOHNOUT, YONAKA, ZERO 9:36

Weinig om warm van te worden.
Deleted but this is the updated lineup

GORILLAZ (10/6), LIMP BIZKIT (11/6), BRING ME THE HORIZON (12/6), IRON MAIDEN (14/6)
ELECTRIC CALLBOY, PAPA ROACH, THREE DAYS GRACE ALTER BRIDGE, BABYMETAL, BILMURI, BREAKING BENJAMIN, MEGADETH, NOTHING BUT THIEVES, SOCIAL DISTORTION, THE PRETTY RECKLESS, BASEMENT, BLOOD INCANTATION, DON BROCO, GATECREEPER, JOEY VALENCE & BRAE, LOTTERY WINNERS, MAGNOLIA PARK, MALEVOLENCE, MAMMOTH, MELROSE AVENUE, PRESIDENT, SOFIAN MEDJMEDJ, STATIC-X, THE ROYSTON CLUB, THROWN, UNPEOPLE, VIANOVA, WOHNOUT, YONAKA, ZERO 9:36
Basement ideaal voor de slope!

• Leuk
Waarderingen: RuneBrico en swissepfan
Don Broco! The Pretty Reckless is ook tof. Zo nog wel meer zaken die ook op Werchter zouden passen.

Nothing But Thieves, dat wordt ook weer eens tijd haha.......

Dit rijtje gaat gewoon verdeeld worden over 4-5 locaties in BE en net zo in NL, dus weinig zinnigs te zeggen wat waar terecht komt. Wel wat nieuwe namen in het circuit volgens mij.

Users who are viewing this thread