Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
......Your details have automatically been added to a wait list to receive an unlock code for any further sales, for which you will be given at least 24 hours' notice. You do not need to take any action....
Eén keer de kans gehad om 4 zitplaatsen te kopen in de O2 arena in London maar da's omgerekend meer dan € 1000 voor ons gezin. Niet op ingegaan dus. Ik hoop nog op 4 staanplaatsen maar de kans is heel klein, denk ik
Net 4 tickets kunnen claimen, winkelmandje binnen, gegevens ingevuld, ... Druk ik op betalen met mastercard, doet de site ff raar en zegt ie dat men winkelmand leeg is... Radiohead doet me wat aan
OMG, ticketje binnengehaald voor Berlijn op 9 dec!!!!!! Totaal niet de datum die ik voor ogen had, maar ik doe het wel werken! Zoooo opgelucht. Blijven proberen dus iedereen, het is mogelijk!
OMG, ticketje binnengehaald voor Berlijn op 9 dec!!!!!! Totaal niet de datum die ik voor ogen had, maar ik doe het wel werken! Zoooo opgelucht. Blijven proberen dus iedereen, het is mogelijk!
Alle andere data in Berlijn komen me wrs beter uit. Ik ben wel van plan vnvd of morgen vliegtickets+hostel vast te leggen, dus dan is het wel definitief
Gisterenavond bijna een kaartje te pakken voor Berlijn totdat die site roet in het eten gooide. Zie inmiddels wel een stuk minder kaarten terugkomen, en heb voor Kopenhagen nog überhaupt geen kaarten gezien.