Radiohead en aanverwante projecten

Waar lezen jullie dat van die codes? Is het niet gewoon voor de rappe vanaf nu?
......Your details have automatically been added to a wait list to receive an unlock code for any further sales, for which you will be given at least 24 hours' notice. You do not need to take any action....

Al 4u ah refreshen op de resales, zal wrs nooit iets worden. Maar ik blijf proberen...
Eén keer de kans gehad om 4 zitplaatsen te kopen in de O2 arena in London maar da's omgerekend meer dan € 1000 voor ons gezin. Niet op ingegaan dus. Ik hoop nog op 4 staanplaatsen maar de kans is heel klein, denk ik

Bij de Berlijn concerten een paar keer net misgelopen nu, maar bij Kopenhagen nog niks gezien. Iemand al wel succes in de Resale?

Ik zie nog geen manier om de tickets door te sturen. Alleen fansale staat er nu bij. Mis ik iets of is dat nog niet geactiveerd?

Net 4 tickets kunnen claimen, winkelmandje binnen, gegevens ingevuld, ... Druk ik op betalen met mastercard, doet de site ff raar en zegt ie dat men winkelmand leeg is... Radiohead doet me wat aan

• Verdrietig
Waarderingen: Sjakie de Wit
OMG, ticketje binnengehaald voor Berlijn op 9 dec!!!!!! Totaal niet de datum die ik voor ogen had, maar ik doe het wel werken! Zoooo opgelucht. Blijven proberen dus iedereen, het is mogelijk!
Welke datum had je graag gewild? Ik wil nl wel graag op dinsdag, dan kan ik blijven kijken en kunnen we wellicht nog ruilen ;-)

Welke datum had je graag gewild? Ik wil nl wel graag op dinsdag, dan kan ik blijven kijken en kunnen we wellicht nog ruilen ;-)
Alle andere data in Berlijn komen me wrs beter uit. Ik ben wel van plan vnvd of morgen vliegtickets+hostel vast te leggen, dus dan is het wel definitief

Gisterenavond bijna een kaartje te pakken voor Berlijn totdat die site roet in het eten gooide. Zie inmiddels wel een stuk minder kaarten terugkomen, en heb voor Kopenhagen nog überhaupt geen kaarten gezien.

Mocht er iemand tickets kunnen kopen voor 24 november in de O2 en er eentje extra voor mij kunnen kopen dan ben ik dankbaar! :D

• Leuk
Waarderingen: nathanvdk

Users who are viewing this thread