Best Kept Secret 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Kan het verkeerd hebben geïnterpreteerd, maar leek erop alsof The Beths zichzelf bevestigde voor BKS?
De plaatsnaam Hilvarenbeek werd wel heel expliciet benoemd, maar ik kon niet goed horen of het over verleden of toekomst ging

Kan het verkeerd hebben geïnterpreteerd, maar leek erop alsof The Beths zichzelf bevestigde voor BKS?
De plaatsnaam Hilvarenbeek werd wel heel expliciet benoemd, maar ik kon niet goed horen of het over verleden of toekomst ging
Zijn wel weer welkom hoor!

Ik was er ook, stond vooraan en kon alles wel duidelijk horen. Je hebt het verkeerd geïnterpreteerd, ja. Ze hadden het over hoe ze vaak in Nederland hebben gespeeld en hoe trots ze waren dat ze nu in de grote zaal van Paradiso in Amsterdam stonden, want ja dan hoef je niet meer terug naar plekken als Hilvarenbeek (want wie uit Nieuw-Zeeland kent die plek ook).

Dus ja. Ging over verleden. Kans is best dat ze er volgend jaar staan maar dit was geen zelfbevestiging. Jammer genoeg!

Die nieuwe van Wednesday is voor mij wel de rockplaat van het jaar en ik zou ze graag zien komen. Verbaasd ook wel dat ze niet op de PS poster stonden dus wellicht houden ze het alleen bij een zaaltour begin volgend jaar. Maar mochten ze toch festivals doen dan graag.
Eens!

Ik was er ook, stond vooraan en kon alles wel duidelijk horen. Je hebt het verkeerd geïnterpreteerd, ja. Ze hadden het over hoe ze vaak in Nederland hebben gespeeld en hoe trots ze waren dat ze nu in de grote zaal van Paradiso in Amsterdam stonden, want ja dan hoef je niet meer terug naar plekken als Hilvarenbeek (want wie uit Nieuw-Zeeland kent die plek ook).

Dus ja. Ging over verleden. Kans is best dat ze er volgend jaar staan maar dit was geen zelfbevestiging. Jammer genoeg!
Jammer dat ik dan alleen hoorde wat ik wilde horen. Hoop wel dat ze komen. `

Nog wat geluisterd van de primavera lineup en de volgende mogen ook geboekt worden door BKS:
  • Annahstasia
  • Ecco2k
  • Anna von Hausswolff

Volgensmij is Cave nog haalbaar. Die durf ik wel op te schrijven.

Heel misschien dat zo'n los Spoorpark Live concert ook nog een optie is. Beetje in dezelfde periode en bijvoorbeeld Massive Attack was ook door Greenhouse Talent geboekt (net als Nick Cave in de Ziggo)

Heel misschien dat zo'n los Spoorpark Live concert ook nog een optie is. Beetje in dezelfde periode en bijvoorbeeld Massive Attack was ook door Greenhouse Talent geboekt (net als Nick Cave in de Ziggo)
Spoorpark lijkt mij te klein zijn, misschien dat daar 15k mensen passen?

• Leuk
Waarderingen: PJ
Yumi Zouma in maart in Paradiso. Ik hoop zo dat ze op BKS staan volgend jaar!

Users who are viewing this thread