Rock Werchter 2026

Is toch elk jaar dat we denken dat het snel komt door aankondigingen van andere festivals maar dat het toch op zijn vroegst eind oktober echt los barst

Is toch elk jaar dat we denken dat het snel komt door aankondigingen van andere festivals maar dat het toch op zijn vroegst eind oktober echt los barst
Bedoeling is om toch altijd elke week iets te kunnen bekendmaken van headliners, en er geen week tussen te laten. Dat wishlist zo vroeg kwam wijst er volgens mij wel op dat hun grote lijnen afgeklopt zijn.

Richard Ashcroft, dit jaar het voorprogramma van Oasis, keert met een nieuw album begin oktober langs de grote poort terug binnen in 2026.
Al twee grote shows aangekondigd in het VK respectievelijk op 17 (London Alexandra Park) en 24 juli 2026. Wie weet doet hij voordien nog enkele festivals aan.
yes please! was geweldig als voorprogramma, al was dat maar 40 minuten. zou hem graag zien met een volwaardige/langere show.

Bedoeling is om toch altijd elke week iets te kunnen bekendmaken van headliners, en er geen week tussen te laten. Dat wishlist zo vroeg kwam wijst er volgens mij wel op dat hun grote lijnen afgeklopt zijn.
Vorig jaar was wishlist nog twee weken vroeger daar en uiteindelijk waren de eerste namen pas eerder eind oktober.

Maar met de vele festivals die al namen aankondigen vermoed ik dat het op zich wel kan.

Met The Cure en TOP heb je al twee namen die aangekondigd kunnen worden. En tussendoor zullen er misschien nog wel wat tours gedropt worden of namen fiat geven voor bekendmaking, dus... Om dan tegen midden/eind november met de verkoop te beginnen.

Vorig jaar kwam die toch vroeger?
Maar ik wil je theorie best geloven hoor aan onze messiah ga ik niet komen. vind het altijd mooi om het hier te volgen en elk beetje info wat je toch kan droppen vind ik geweldig want snap dat je niet te veel kan zeggen.

Vorig jaar kwam die toch vroeger?
Maar ik wil je theorie best geloven hoor aan onze messiah ga ik niet komen. vind het altijd mooi om het hier te volgen en elk beetje info wat je toch kan droppen vind ik geweldig want snap dat je niet te veel kan zeggen.
In mijn hoofd was het dus helemaal anders, my bad. Wanneer werd wishlist toen afgesloten?

The XX moet je toch wel in het donker zetten? Anders lijkt mij dat maar een redelijk dooie boel.

Users who are viewing this thread