Graspop Metal Meeting 2026

Een mix van het linker rijtje aangevuld met een paar van Ghost/Sleep Token/Parkway Drive/Electric Callboy/Deftones dan ben je er wel qua headliners denk ik (ze zullen niet allemaal in juni gaan touren maar ik verwacht er toch wel minstens 2 van de 5 nog)

Een mix van het linker rijtje aangevuld met een paar van Ghost/Sleep Token/Parkway Drive/Electric Callboy/Deftones dan ben je er wel qua headliners denk ik (ze zullen niet allemaal in juni gaan touren maar ik verwacht er toch wel minstens 2 van de 5 nog)
is ook wel mijn verwachting,

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Dat bedoel ik dus , ik woon in Aarschot, trein Antwerpen geen probleem maar dan... auto kan je parking reserveren maar waar zou dat zijn ? Men spreekt ook van tram 9 maar stopt deze in de buurt? Veel vragen dus
9 is ook pre metro. Dus zelfde verhaal. Werken vanaf mei 2026

Voor de mensen die trouwens nog een goede tip willen voor Iron Maiden vooraf te dineren. Verona in centrum Antwerpen. Zeer goede Italiaan

Maar nu terug naar Graspop inderdaad. Ik maakte me juist een bedenking. Even goed zijn het niet de vaste support acts maar boekt Live is Live zelf haar extra acts. Zouden we dan bv Sabaton aan hun kwijt kunnen raken? Persoonlijk zou ik dat toch jammer vinden (hoewel ik beide festivals doe) maar voor velen besef ik zou het een geschenk uit de hemel zijn

Bekijk bijlage 16235
Dit is het voorlopige overzicht
(def leppard kan evengoed als sub staan, net zoals within temptation, A perfect circle en alice cooper, of in een 3 headliner constructie zoals Machine Head, Gojira, Disturbed in 2023)
Lekker bezig. Waar ik wel al bang voor was met Volbeat, Cooper, Manson en WT voelt het voor mij als de zoveelste keer dat ik die op Graspop ga zien, terwijl ik daar niks mee heb. Zie die noodgedwongen vaker live dan sommige fans volgens mij.

Het zal ook wel ouderdom zijn want bij nieuwe opties wordt ik ook niet bepaald warm. Nickelback is wel vragen om rellen denk ik :ROFLMAO: . Ik zou Slayer echter wel uit ''gestopt'' halen want die lijken toch niet echt helemaal klaar te zijn. En SOAD zou ik nog niet helemaal willen afschrijven, maar heb er ook weinig hoop op.

Maar dan dus echt geen 1 grote verrassing mogelijk denk ik? Gojira zou ik wel erg blij van worden als die een keer headliner zijn. Is ze meer dan gegund.

Edit: bij nader inzien... eigenlijk lijkt SOAD mij juist voor de hand liggen dat ze als grote verrassing op een festival in de Benelux zouden moeten staan. Pinkpop of GMM, of beide. Is maar een week eerder en samen met QOTSA zou dat echt prima passen. Een beetje hetzelfde als dat Tool ineens ook als zo'n konijn uit een hoed kwam.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Lekker bezig. Waar ik wel al bang voor was met Volbeat, Cooper, Manson en WT voelt het voor mij als de zoveelste keer dat ik die op Graspop ga zien, terwijl ik daar niks mee heb. Zie die noodgedwongen vaker live dan sommige fans volgens mij.

Het zal ook wel ouderdom zijn want bij nieuwe opties wordt ik ook niet bepaald warm. Nickelback is wel vragen om rellen denk ik :ROFLMAO: . Ik zou Slayer echter wel uit ''gestopt'' halen want die lijken toch niet echt helemaal klaar te zijn. En SOAD zou ik nog niet helemaal willen afschrijven, maar heb er ook weinig hoop op.

Maar dan dus echt geen 1 grote verrassing mogelijk denk ik? Gojira zou ik wel erg blij van worden als die een keer headliner zijn. Is ze meer dan gegund.
Dit jaar is er een stuk minder giswerk aangezien er zo veel acts touren, dus we komen dan op mogelijkse south stage headliners

Sabaton, Volbeat, Bring me the horizon, Ghost

North headliners of hoogste sub/ 3 headliner constructie

Pantera, Gojira, Within Tempation, Def leppard, Twisted Sister, Marilyn manson, A perfect circle, Alice Cooper

Met als nog nieuwe headliner opties die touren of al sterke geruchten hebben

Electric callboy, Sleep Token

SOAD is natuurlijk ijdele hoop 😅

• Leuk
  • Winning
Waarderingen: jonasvh en Loek123
Ik zag trouwens ook ergens passeren dat Ghost iets ging aankondigen vandaag. Maar wellicht zal het wel hun concertfilm zijn (en dus geen verdere info omtrent een festivaltour of dergelijke).

Ik zag trouwens ook ergens passeren dat Ghost iets ging aankondigen vandaag. Maar wellicht zal het wel hun concertfilm zijn (en dus geen verdere info omtrent een festivaltour of dergelijke).

Geen idee of ze nu al een nieuwe concertfilm gaan uitbrengen. Daar hebben ze er afgelopen najaar nog een van uitgebracht, al was dat niet met de huidige Papa.

Misschien vroeger al behandeld. Zet Faith no more ook maar in lijstje. They are back after 11 years.

• Leuk
Waarderingen: saurus
Geen idee of ze nu al een nieuwe concertfilm gaan uitbrengen. Daar hebben ze er afgelopen najaar nog een van uitgebracht, al was dat niet met de huidige Papa.

• Geweldig
Waarderingen: Koekdoos

Users who are viewing this thread