Graspop Metal Meeting 2026

Met al die drops vandaag, toch de socials in het oog houden deze late namiddag
:) , wie weet krijgen we straks een inkijk wie er komende zomer in de Kempen komt liedjes spelen.

Woensdag misschien een Michael Poulsen die zen band zelf bevestigd.

Met al die drops vandaag, toch de socials in het oog houden deze late namiddag
:) , wie weet krijgen we straks een inkijk wie er komende zomer in de Kempen komt liedjes spelen.

Woensdag misschien een Michael Poulsen die zen band zelf bevestigd.
Ik denk eigenlijk dat we op Volbeat moeten wachten tot de Europese tour gedaan is. Als die touren op de Europese festivals al überhaupt volgend jaar, kan even goed 2027 worden

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Ik hoop echt dat A perfect circle wel ergens wordt aangekondigd straks, zou die heel graag op Graspop zien. Is misschien wel de enige headliner in het geruchtencircuit die ik nog nooit eerder heb gezien.

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Welke festivals volgen er nog? Rock Imperium kwam vandaag om 12 geloof ik? En RaR/RiP morgen?

Jah die ik heb ik ook nooit gezien. Fijne band maar mijn mening is nog wel tool boven aan.

Puscifer of PC is voor mij afhankelijk van de mood of het luchtig of niet moet zijn

a perfect circle zou ik wel echt aanmoedigen. misschien unpopular opinion maar ik vind a perfect circle beter dan tool
Dit onderschrijf ik helemaal! Van deze bevestiging word ik dan wél heel blij. Hele mooie naam om erbij te hebben.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Welke festivals volgen er nog? Rock Imperium kwam vandaag om 12 geloof ik? En RaR/RiP morgen?
Tons of Rock also coming with first name/s, I guess Iron Maiden

Announcements this week:
22/09/2025:
Tons of Rock - 10:00?
Resurrection - 10:00

23/09/2025:
Rock Imperium - 11:00
RAR/RIP - 12:00

Later this week:
Jera on Air
Slam Dunk
Copenhell?

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Zo dan, behoorlijk wat aankondigingen weer. Fijn dat we weer wat hebben om over te praten.
Ik heb gek genoeg een keer geen eisen of wensen.
Na een paar jaar heel veel moois te hebben gezien en nog een paar goede dingen op de planning (o.a. SOAD in Dusseldorf), laat ik me graag verrassen.
Ticket koop ik toch wel

Tons Of Rock met de eerste namen
Bekijk bijlage 16063
Van dit rijtje mag BMTH, twisted sister, Anthrax, Mayhem en Alice Cooper wel doorkomen. Limb bizkit ook wel maar dan niet als HL of ze moeten wat meer pit in de set gooien.
Bekijk bijlage 16067Op de Facebook pagina van Alice Cooper! Die heeft een verkeerde versie online gezet. Kan wel leuke info zijn met oa A Perfect Circle en Yungblud
Van dit rijtje APC, Lynyrd skynyrd en yungblud. Al mogen/kunnen die laatste 2 ook wel naar werchter gaan denk ik.

• Leuk
Waarderingen: won666
I am a little surprised not to see Megadeth in any of these announcements. Didn't we consider them a certainty for summer festivals?

Nee, waren dit jaar nog in Europa. Baalde dat ik toen niet kon. Zou ik graag nog een keer willen zien. Is wat mij betreft headline waardig maar gezien de poster zullen ze die status niet (meer) krijgen.
Waren nooit headliner hoor. Laatste keer graspop met een lage namiddagzon in je nek was dat echt heerlijk.

• Leuk
Waarderingen: EddiePlaysBass
Nee, waren dit jaar nog in Europa. Baalde dat ik toen niet kon. Zou ik graag nog een keer willen zien. Is wat mij betreft headline waardig maar gezien de poster zullen ze die status niet (meer) krijgen.
def leppard - twisted sister - lynyrd skynyrd , de theoretische zondag is al aan het aandikken.

• Leuk
Waarderingen: festivalryo en jonasvh

Users who are viewing this thread