Graspop Metal Meeting 2026

In een interview zegt Yungblud dat er 5 nummers met Steven Tyler/Aerosmith uitgebracht worden. Mogelijk een show van Yungblud met ST als special guest voor die nummers?

Tenzij ik een update gemist heb, kan Steve Tyler zijn stem het touren niet meer aan. Dus ook voor slechts een vijftal nummers per show zie ik hem niet rondreizen

Iron Maiden:
2 Jun 2026 Hannover, GERMANY Heinz von Heiden Arena
10 Jun 2026 Amsterdam, NETHERLANDS Ziggo Dome
17 Jun 2026 Milan, ITALY San Siro Stadium
22 Jun 2026 Paris, FRANCE Paris La Défense Arena
28 Jun 2026 Lyon - Décines, FRANCE Groupama Stadium
7 Jul 2026 Lisbon, PORTUGAL Estádio da Luz
11 Jul 2026 UK TBA

Iron Maiden:
2 Jun 2026 Hannover, GERMANY Heinz von Heiden Arena
10 Jun 2026 Amsterdam, NETHERLANDS Ziggo Dome
17 Jun 2026 Milan, ITALY San Siro Stadium
22 Jun 2026 Paris, FRANCE Paris La Défense Arena
28 Jun 2026 Lyon - Décines, FRANCE Groupama Stadium
7 Jul 2026 Lisbon, PORTUGAL Estádio da Luz
11 Jul 2026 UK TBA
„The initial European dates are as below and more headline festival shows will be announced by the festivals themselves“

Het was al de verwachting dat Maiden komend jaar wat festivals zou doen, aangezien Graspop zowat een exclusive festival shows was de vorige zomer geloof ik? Wel bijzonder dat er meerdere Franse shows in die lijst staan en ook een UK TBA show op het einde.
Ik had ze eigenlijk wel op Hellfest en Download verwacht maar dat lijkt dit niet het geval.

Lijkt me geen back to back Maiden show te worden als ze ook al Def Leppard, Twisted Sister en Guns N Roses kunnen neerzetten zonder enige vorm van directe herhaling te hebben.

Ik denk Iron Maiden eerder op Hellfest. En misschien dat ene Zwitserse festival dat dat weekend ook plaats heeft. Copenhell de week er na. Download ook. En voor Rock Al Ring en Rock Im Park hebben ze ook nog plek. Net als Nova Rock, Greenfield, Rock For People, ...

De gewone shows zijn al bekend. Ik vind het raar dat ze geen JC doen in Amsterdam maar Ziggo Dome. En vooral jammer dat de AFAS Dome (Sportpaleis) er niet bij staat. Had een mooie opportuniteit geweest Maiden nog eens indoor te zien. Nuja ik zet ze zoinzo op mijn radar voor Hannover, Amsterdam en (mijn geboortestad) Roemenië.

Edit: ook nog voor Parijs. Dacht dat die datum was tijdens Graspop maar is de maandag er na. En UK houd ik ook in het oog

Ik denk Iron Maiden eerder op Hellfest. En misschien dat ene Zwitserse festival dat dat weekend ook plaats heeft. Copenhell de week er na. Download ook. En voor Rock Al Ring en Rock Im Park hebben ze ook nog plek. Net als Nova Rock, Greenfield, Rock For People, ...

De gewone shows zijn al bekend. Ik vind het raar dat ze geen JC doen in Amsterdam maar Ziggo Dome. En vooral jammer dat de AFAS Dome (Sportpaleis) er niet bij staat. Had een mooie opportuniteit geweest Maiden nog eens indoor te zien. Nuja ik zet ze zoinzo op mijn radar voor Hannover, Amsterdam en (mijn geboortestad) Roemenië
Ok begrepen. Ik zou nu eigenlijk wat moeten zeveren om een volgend woord te kunnen gebruiken. Want het woord (of de uitdrukking) die ik nu wil gebruiken, volgt vaak na uitgelegd te hebben waarom je het niet eens bent met iemand maar dan dmv die uitdrukking/dat woord, geef je aan er toch aandacht aan te zullen geven. Maar heb geen idee wat ik kan inbrengen. Hoe dan ook, vanaf nu zal ik hoe dan ook gebruiken
Liar Reaction GIF by CBS

Lijkt me geen back to back Maiden show te worden als ze ook al Def Leppard, Twisted Sister en Guns N Roses kunnen neerzetten zonder enige vorm van directe herhaling te hebben.
Die gaan zich toch niet weer aan GnR branden? Dan zie ik eerder Iron Maiden weer terugkeren.

• Leuk
Waarderingen: Paddy

Users who are viewing this thread