Concertaankondigingen

Ja en niks ten nadele van Wemmie zijn bijdrages, maar qua leesbaarheid vind ik de lijstjes van Dave toch vele malen beter geformatteerd. En ik heb het idee dat ze vaak langer zijn, dus dat het systeem van Wemmie toch wat namen mist die Dave wel oppikt? Nouja, iets is beter dan niets, zo'n deels geautomatiseerd systeem is natuurlijk wel beter vol te houden dan het noeste handwerk, dus ik klaag verder niet.

Ja en niks ten nadele van Wemmie zijn bijdrages, maar qua leesbaarheid vind ik de lijstjes van Dave toch vele malen beter geformatteerd. En ik heb het idee dat ze vaak langer zijn, dus dat het systeem van Wemmie toch wat namen mist die Dave wel oppikt? Nouja, iets is beter dan niets, zo'n deels geautomatiseerd systeem is natuurlijk wel beter vol te houden dan het noeste handwerk, dus ik klaag verder niet.
Eindeloze hulde voor Dave's werk, maar ik vind de lijstjes van Wemmie ook heel goed werken en ik ben er erg dankbaar voor. Zijn dagelijkse lijstjes omschrijven als 'iets is beter dan niets' doet zijn werk denk ik veel te kort (maar wellicht interpreteer ik je bericht niet goed. Dr. Hannibal)!

Go Dave! Go Wemmie!

Eindeloze hulde voor Dave's werk, maar ik vind de lijstjes van Wemmie ook heel goed werken en ik ben er erg dankbaar voor. Zijn dagelijkse lijstjes omschrijven als 'iets is beter dan niets' doet zijn werk denk ik veel te kort (maar wellicht interpreteer ik je bericht niet goed. Dr. Hannibal)!

Go Dave! Go Wemmie!
Goeie toevoeging hoor, wil inderdaad niemand tekort doen en ben dankbaar voor iedereen die zich inzet om hier info te delen!

• Leuk
Waarderingen: timbo, Gnargel en bruc
LOLA YOUNG geeft een extra show in de Roma op vrijdag 22 mei. Vandaag was de show van donderdag 21 mei van haar in de Roma (Antwerpen) al uitverkocht.
Edit: vanavond om 22h was de tweede show van Lola Young in de Roma op vrijdag 22 mei ook uitverkocht. Mooie prestatie met 4.000 mensen die gelukkig een ticket konden bemachtigen over de twee shows samen.

Laatst bewerkt:
Alle ongeruste medewerkers van poppodia kunnen weer rustig slapen... Adiós!

Grandad is support bij Meatbodies in Doornroosje (18 september).
Zimmer90 is support bij Parcels in de Ziggo Dome (26 september).
Onkruid is support bij Le Motat in Rotown (27 september).
Rijck op 27 september naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop. Sterker nog, is al uitverkocht.
De Nachtwacht op 2 oktober naar Cinetol. Tickets zijn al in de verkoop. De vroegere Jiri11, ook al uitverkocht.
Uncle Arthur op 4 oktober naar Vera. Tickets zijn al in de verkoop.
Ras Dashan is support bij Bombino in de Effenaar (5 oktober).
Hooge is support bij LeBlanc en Freddie Konings in de Effenaar (10 oktober).
Postmodern Clarity is support bij The Hackensaw Boys in Hedon (12 oktober).
The Family Men, Computer, Search Results en Ryder The Eagle op 24 oktober naar Vera (onder de noemer Left of the Dial Special). Tickets zijn al in de verkoop.
Dead Dog Island, PFAS, Tender Chunks in Gravy en Spurn op 30 oktober naar de Nijverheid (onder de noemer The Eggpunk Manifesto). Tickets zijn al in de verkoop.

Pomrad is support bij Goldkimono in Hedon (1 november).
The Georgia Bucks is support bij Three for Silver in de Kroepoekfabriek (1 november).
Vtoroi Ka op 9 november naar Merleyn. Verkoop 15 november 11.00.
Rattentas op 13 november naar Metropool Enschede. Tickets zijn al in de verkoop.
Upchuck op 13 november naar Skatecafé Amsterdam. Tickets zijn al in de verkoop.
Amparo Sanchez op 14 november naar Bitterzoet. Tickets zijn al in de verkoop.
Nielson op 15 november naar de Wilhelminakerk (Dordrecht). Tickets zijn al in de verkoop,
Night Moves op 22 november naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Maryn Charlie is support bij philine in de Nieuwe Nor (23 november), Romy Liz Rose is dat in Ekko (13 december).
Snuggle op 24 november naar Cinetol. Tickets zijn al in de verkoop. Bueno!

Melis Fis op 5 december naar Paradiso en 7 december naar de Effenaar. Tickets zijn al in de verkoop.
Lion's Den op 11 december naar Cinetol (onder de noemer Farewell). Tickets zijn al in de verkoop.
Romanza Brava op 13 december naar de Cacaofabriek. Tickets zijn al in de verkoop. Dat is Wild Romance, maar die zijn doorgegaan onder een andere naam.
Quarters of Change is support bij The Band CAMINO in Patronaat (14 december).
Smoulder en Dread Sovereign op 21 december naar Metropool Enschede. Tickets zijn al in de verkoop.
5th-Wave op 4 januari naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Ellende, Karg en Firtan ook op 7 januari naar de Neushoorn (onder de noemer Zerfall). Tickets zijn al in de verkoop.

Stavroz ook op 3 februari naar de Helling en 6 februari naar de Helling. Tickets zijn al in de verkoop.
Lenny Monsou is support bij Pierce Brothers in Rotown (12 februari).
Durand Jones & the Indications op 16 februari met een extra show naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Nate Mercereau op 20 februari naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Lifesigns op 20 februari naar de Pul, 21 Metropool Enschede en 22 De Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop.
Voltage op 21 februari naar Metropool Hengelo. Tickets zijn al in de verkoop. Altijd goed.
Zwangere Guy op 23 februari naar Paradiso. Tickets zijn al in de verkoop.
Jack Shore op 25 februari met een extra show naar Doornroosje. Tickets zijn al in de verkoop.

The Gary Moore Tribute Band op 3 april naar de Boerderij. Tickets zijn al in de verkoop.
dEUS op 4 april naar met een extra show Paradiso (onder de noemer Worst Case Versus In A Bar). Tickets zijn al in de verkoop.
Tide Lines op 12 april naar Doornroosje. Verkoop 22 september 11.00.
Pitou op 16 april naar Doornroosje. Verkoop 19 september 11.00.
Ploegendienst op 17 april naar het Burgerweeshuis. Verkoop 22 oktober 10.00.
Def op 8 mei naar Paradiso. Verkoop 15 september 10.00.
Ryan Harris op 9 mei naar Tolhuistuin. Verkoop 18 september 10.00.
Typhoon op 30 mei naar AFAS Live. Verkoop 16 september 10.00.

Voor België:
Maanpaard is support bij Emmy d'Arc in het Depot (17 september).
Oasis Boom en Coucoi C'est Moi op 5 oktober naar Super Fourchette (Brussel). Tickets zijn al in de verkoop.
Ward Dhoore op 5 oktober naar Concertstudio Kortrijk. Tickets zijn al in de verkoop.
The Zenmenn is support bij Parcels in Vorst Nationaal (7 oktober).
Cistern op 19 oktober naar Botanique. Tickets zijn al in de verkoop.
Louis Evrard is support bij Flying Horseman in Cactus (30 oktober).

Dan Luiten op 1 november naar La Madeleine. Tickets zijn al in de verkoop.
Maya Dhongt is support bij Johannes Is Zijn Naam in het Depot (6 november).
Patches is support bij Júníus Meyvant in Ha Concerts (9 november).
Jean-Jacques Goldman Hommage op 18 november naar Ancienne Belgique. Tickets zijn al in de verkoop. Staan geen artiesten bij, dus dan maar zo.
GUNST, Morgane, Nicolas Van Belle, Benlo, Steven Alves, Ruben Bertrands en Elmo Van Thielen op 22 november naar Ancienne Belgique (onder de noemer Brussels Tuub). Tickets zijn al in de verkoop.
ShunGu op 23 november naar Ancienne Belgique. Tickets zijn al in de verkoop.
Stereoclip op 28 november naar Botanique. Tickets zijn al in de verkoop.

The 502s op 16 januari naar Botanique. Tickets zijn al in de verkoop.
Luiza op 17 januari naar Ancienne Belgique. Tickets zijn al in de verkoop.
Rilès op 24 januari naar de ING Arena. Verkoop 15 september 10.00.
Nusantara Beat op 27 januari naar Ancienne Belgique. Tickets zijn al in de verkoop.
Epona op 30 januari naar Botanique. Tickets zijn al in de verkoop.
Raphaëlle Germser en Youpi op 31 januari naar Botanique. Tickets zijn al in de verkoop.
Ronker op 8 februari naar Ancienne Belgique. Tickets zijn al in de verkoop.

Lujipeka op 6 maart naar La Madeleine. Tickets zijn al in de verkoop.
Stoop Kid op 7 maart naar Trix. Tickets zijn al in de verkoop.
Iskander Moon op 24 maart naar de Roma en 26 april naar Ancienne Belgique. Tickets zijn al in de verkoop.
Stavroz op 11 april naar Ancienne Belgique. Verkoop 16 september 10.00.
Ryan Harris op 11 mei naar Kavka Oudaan. Verkoop 18 september 10.00.
Lola Young op 22 mei met een extra show naar de Roma. Tickets zijn al in de verkoop.

Laatst bewerkt:
Er is in Lola Young haar tourschema en in de Roma haar planning van concerten na twee uitverkochte concerten op 1 dag nog plaats voor een derde concert op zaterdag 23 mei. Volgende concert voor haar is Munchen op 26 mei. Voorlopig is er nog geen bevestiging van dit concert.

Users who are viewing this thread