Radiohead en aanverwante projecten

Pijnlijk om te horen hoe makkelijk het hier voor sommige mensen ging, was om kwart over pas door de wachtrij heen...

Oh well, gefeliciteerd aan alle gelukkigen die een kaartje hebben bemachtigd!

zaterdag 8/11

Cat 1 Asiento Reservado, Asiento Reservado
4 × 136,00 €
544,00 €

Entrada Puertas 44 a 46, Bloque Sector 14 Planta 2, Fila 3, Asiento 10
Entrada Puertas 44 a 46, Bloque Sector 14 Planta 2, Fila 3, Asiento 12
Entrada Puertas 44 a 46, Bloque Sector 14 Planta 2, Fila 3, Asiento 6
Entrada Puertas 44 a 46, Bloque Sector 14 Planta 2, Fila 3, Asiento 8
F. Del Berro Planta 2

G. gestión

4 × 13,50 €
54,00 €

598 in totaal dus

Wel echt heel goede zitjes, heb de map nu wel niet bij mij
Ik zou ze heel graag willen!

Via-via te horen gekregen dat het niet gelukt is. Jammer, maar helaas. Wel ontzettend jaloers op jullie allemaal! Misschien hopen op de resale en anders maar volgend jaar,..
Als we voor jou (en anderen hier) de resale in de gaten kunnen houden.... laat het weten!

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Allen, ik heb nog 2 superkaarten voor 9 dec Berlijn over. Kaarten worden per 2 verkocht voor originele prijs (287,50 per kaart). Graag een pm als er interesse is.

• Leuk
Waarderingen: rlf en emilejol
Allen, ik heb nog 2 superkaarten voor 9 dec Berlijn over. Kaarten worden per 2 verkocht voor originele prijs (287,50 per kaart). Graag een pm als er interesse is.
Thnx, maar die zijn me qua prijs weer net iets te gortig. Mocht iemand een ander kaartje over hebben (staan of zit) voor 9 dec, let me know :-)

• Leuk
Waarderingen: Cel
Voor mij staplaatsen 1, 4, 5 dec (kopenhagen) of 8, 12 dec (berlijn). Ik ga mijn best doen bij de resale (opent 13 okt)

Via-via te horen gekregen dat het niet gelukt is. Jammer, maar helaas. Wel ontzettend jaloers op jullie allemaal! Misschien hopen op de resale en anders maar volgend jaar,..

Bij mij is de pijn een stuk minder want ik koos er bewust op dit moment voor voor RH niet naar het buitenland te gaan.

Maar alsnog stikjaloers want RH is wel een van de weinige losse acts voor wie ik het überhaupt zou overwegen. Die duurdere Madrid kaarten hierboven deden me ook wel weer knetterhard twijfelen haha maar geloof ook wel dat we de band binnen afzienbare tijd wat dichterbij kunnen gaan bewonderen. 🙏

Jammer dat het me zelf niet gelukt is wat bij te dragen maar hulde aan @Timmetje en anderen die een duit in het zakje konden doen. Mooi bewijs van de hoge saamhorigheid op dit fijne forum. 💪

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread