Radiohead en aanverwante projecten

Hopelijk doen ze wat festivals, dan heb je een faire kans om tickets te scoren.
Want stel dat ze er toch nog wat concerten bijdoen, zal dit iedere keer zo'n loterij worden. Geen zin om iedere keer teleurgesteld achter te blijven.

Voel me spontaan klote dat ik wél een code voor Berlijn heb, zelf niet kan gaan en misschien vrijdag niet eens een poging kan wagen voor de tickets.. 😅

Voel me spontaan klote dat ik wél een code voor Berlijn heb, zelf niet kan gaan en misschien vrijdag niet eens een poging kan wagen voor de tickets.. 😅
Maak je misschien een ander blij (als dat uberhaupt kan want je moet tickets halen met je eigen mailadres).

Voor mijn gevoel wel een fijn en enigszins fair systeem dit. Helemaal als het merendeel met code straks verzekerd blijkt te zijn van een ticket. Zuur voor de mensen die misgrijpen maar scalpers uitgesloten iig. Was bij Swift ook fijn.

En nog soort van goed nieuws:

From October 13th onwards, tickets may become available at the official resale platforms, sold at face value (plus any applicable fees) by ticket holders who are no longer able to attend the shows

• Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit
Maak je misschien een ander blij (als dat uberhaupt kan want je moet tickets halen met je eigen mailadres).

Voor mijn gevoel wel een fijn en enigszins fair systeem dit. Helemaal als het merendeel met code straks verzekerd blijkt te zijn van een ticket. Zuur voor de mensen die misgrijpen maar scalpers uitgesloten iig. Was bij Swift ook fijn.
Hopelijk heeft dit systeem inderdaad de scalpers buitenspel gezet.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Hopelijk doen ze wat festivals, dan heb je een faire kans om tickets te scoren.
Want stel dat ze er toch nog wat concerten bijdoen, zal dit iedere keer zo'n loterij worden. Geen zin om iedere keer teleurgesteld achter te blijven.
Dit precies. Geen idee waarom ze het bij Sportpaleis-capaciteit zalen hielden en niet gewoon een stadiontour doen. Zelfs Lijkt me net iets eerlijker in een kans om aan een ticket te geraken.

En dat sommigen hier beweerden dat het niet zo'n vaart gaat lopen...

Dit precies. Geen idee waarom ze het bij Sportpaleis-capaciteit zalen hielden en niet gewoon een stadiontour doen. Zelfs Lijkt me net iets eerlijker in een kans om aan een ticket te geraken.

En dat sommigen hier beweerden dat het niet zo'n vaart gaat lopen...
Hopen op Werchter dan maar

• Leuk
Waarderingen: Cel
Dit is toch een band die je liever in een "kleinere setting" als O2 Arena of Ziggo ziet dan in een ArenA imo.
Maar hoeveel shows moeten ze dan aankondigen om aan de vraag te beantwoorden? Nu is het wel héél zuur, als je ziet hoeveel mensen er naast (gaan) grijpen. En dan zijn dit nog vooral de échte megafans die bereid zijn voor een concert te gaan reizen.

Maar hoeveel shows moeten ze dan aankondigen om aan de vraag te beantwoorden? Nu is het wel héél zuur, als je ziet hoeveel mensen er naast (gaan) grijpen. En dan zijn dit nog vooral de échte megafans die bereid zijn voor een concert te gaan reizen.
Naja, ik zie ze liever niet dan in de ArenA hoor.

• Leuk
Ja, het is balen om de shows te missen. Maar liever een band missen dan die zien in een suboptimale setting als bv de ArenA. Nog vervelender om er wel bij te kunnen zijn maar ze amper te kunnen horen.

• Leuk
Ik heb ook een verkeerde mail ontvangen. M'n vrouw en zoon kunnen het hopenlijk vrijdag fixen.

Echt te doen met de hoeveelheid lotgenoten hier.

Users who are viewing this thread