Radiohead en aanverwante projecten

Een kameraad van mij heeft net een code gekregen voor Berlijn. Als laatste zich aangemeld en als laatste een mail gekregen maar als eerste een code gekregen.

In ieder geval wel duidelijk dat er in Nederland meer codes voor Berlijn dan voor de andere beschikbaar zijn gekomen.
Hoop nog altijd op een bericht over Kopenhagen of Londen, maar nog niets op de mail

Nu ik hou me aanbevolen voor Berlijn, stilaan. Eender welke dag. :confused:

Begint een beetje hopeloos te worden hier, het is inmiddels alweer 8u.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Nu ik hou me aanbevolen voor Berlijn, stilaan. Eender welke dag. :confused:

Begint een beetje hopeloos te worden hier, het is inmiddels alweer 8u.
Ja pfff, om de zoveel tijd wel weer een nieuw mailtje en een nieuwe teleurstelling dat het iets anders is.

Ik vrees dat ze dadelijk de ‘verkeerde’ batch eruit gaan gooien :(

• Verdrietig
Waarderingen: mattman
Volgens mij zijn er nog geen codes voor Londen verstuurd dus niet alle hoop is vervlogen. Ik zou pas gaan doemdenken om 23:01u.

• Geweldig
Waarderingen: mattman
Iig niet op volgorde van inschrijven. Mijn vriendin heeft zich last-minute nog aangemeld en heeft de mail wel al. Ik zat dag één klaar en heb nog niks.
Ik blijf hoop houden. Moeilijk me op andere dingen te focussen kan ik je zeggen.

Ik blijf hoop houden. Moeilijk me op andere dingen te focussen kan ik je zeggen.
Loopt vast wel los. En anders is er vast iemand hier die je wel wil helpen met zijn/haar/hun code. :)

Gezien de hoeveelheid codes die eruitgaan lijkt het me vooral stressen straks als de kaarten daadwerkelijk in de verkoop gaan.

Users who are viewing this thread