Radiohead en aanverwante projecten

Nog mensen die codes binnenkrijgen? Begin echt wat schrik te krijgen. Dit hele proces is echt al een aanslag geweest op mn zenuwgestel.
Maak je geen zorgen, ik denk dat ze het heel geleidelijk doen, zal nog wel tot vanavond 11 uur duren voordat alles is uitgestuurd. Als je m morgen niet hebt hoef je je pas zorgen te maken.

Echt, erger dan geen mail ontvangen is een push van een mail krijgen en dan zien dat het secundaire troep is 😅

ter referentiepunt, ik weet van 22 vrienden/collega's/familie die zich hebben ingeschreven.
3 van de hele groep hebben een code. Waarvan 2 op 3 binnen de correcte locatie.
Crazy weinig.

ter referentiepunt, ik weet van 22 vrienden/collega's/familie die zich hebben ingeschreven.
3 van de hele groep hebben een code. Waarvan 2 op 3 binnen de correcte locatie.
Crazy weinig.
Maar goed, ze zijn normaal nog volop aan het sturen neem ik aan.

Ik was er vroeg bij, maar de rest van de groep waarmee ik ga had zich pas op zaterdag aangemeld. Die hebben ook nog geen code, dus wellicht doen ze het op volgorde van inschrijving.

Ik was er vroeg bij, maar de rest van de groep waarmee ik ga had zich pas op zaterdag aangemeld. Die hebben ook nog geen code, dus wellicht doen ze het op volgorde van inschrijving.
Ik heb mij zaterdag ingeschreven en idem mijn vrouw, hebben beide een code. In elk geval, mocht het lukken kopen we er 4 en gaan er 2 naar iemand van dit forum.

Ik heb mij zaterdag ingeschreven en idem mijn vrouw, hebben beide een code. In elk geval, mocht het lukken kopen we er 4 en gaan er 2 naar iemand van dit forum.

Ik hou me zeker aanbevolen tot nu toe. Als m'n vrouw extra kaarten kan bemachtigen, kom ik hier ook mee.

Ik heb code voor Berlijn binnen zie ik. Gegadigden?
Als je er zelf niks mee gaat doen, graag! Ik weet alleen niet hoe codes delen in zijn werk zal gaan, er staat volgens mij in de mail dat deze gelinkt zijn aan het email adres die ze ontvangen heeft.

Je moet effectief een account hebben op het mail adres van de presale code.
Er wordt ook code naar de mail gestuurd die je nog eens nodig hebt.

Dus je kan een presale delen als je ook uw account en mail deelt :)
Dan ticket ook bestellen op naam van persoon in de mail. Betaling kan via andere kaart.

Hier ook niks. Wel anderen laten inschrijven, stuk of 30 man. Maar 2 hebben codes. Allemaal voor Kopenhagen geprobeerd. Denk dat Kopenhagen dan gewoon het meest gewild is?

Even voor de duidelijk: iemand die zeker weet of tickets door te sturen zijn naar een ander Ticketmaster account?

Je moet effectief een account hebben op het mail adres van de presale code.
Er wordt ook code naar de mail gestuurd die je nog eens nodig hebt.

Dus je kan een presale delen als je ook uw account en mail deelt :)
Dan ticket ook bestellen op naam van persoon in de mail. Betaling kan via andere kaart.
Oh oei dat is wel een dingetje. Zeker omdat ik om 11u niet in de rij kan staan voor tickets..

Users who are viewing this thread